Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

contact form -email

contact form -email

08 nov 2014 16:00
#1
Ik heb een mooi en bruikbaar formulier gemaakt , die voor diverse doeleinden gebruikt kan worden. Is in HTML . Maar het essentiele , dat is het verzenden krijg ik niet werkend. Ik weet dat er in joomla een standaard formulier is en dat er diverse goede components / modules zijn, maar allen te beperkt. Het formulier wat ik gemaakt heb bestaat uit veel onderwerpen die zowel linker- als rechterzijde staan. 12 in linker kolommen en 12 in rechter kolom. zoals :
Naam: ____________________________________________________ kleur ogen: ___________________________________________

Adres: ____________________________________________________ kleur haar: ___________________________________________
enz.. enz...
Discussie gesloten.
  • zjoskebest
  • zjoskebest's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 427

contact form -email

08 nov 2014 16:16
#2
Dat te beperkt zie ik dan maar als jouw mening. Er zijn namelijk genoeg goede formulierextensies waar je zo ongeveer elk formulier mee kunt maken dat je wilt.
Maar als je formulier goed werkt, dan lijkt mij de eenvoudigste oplossing om het met jumi te includen. Dan blijft het zelfstandig werken en hoef je niks te doen met de mailfunctie van Joomla.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37142
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.792 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie