Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Winkelmandje doet raar

Winkelmandje doet raar

28 mei 2015 18:05
#1
Beste Allemaal,

Ik wordt sinds kort geplaagd door een winkelmandje met een eigen wil.
Bestellen gaat goed, nog een product erbij geen probleem maar wil je verder winkelen verdwijnt hij weer uit het mandje. Klik je op winkelwagen bekijken dan staat het er soms wel of soms niet. Ik verbeeld mij dat ik soms ook nog iets zie staan wat een vorige klant besteld heeft.
Ik heb het gevoel dat het een cache probleem is maar die staan allemaal uit.

Werk met de laastse Joomla versie 3.4.1 en Virtuemart 3.0.8
Heeft iemand een idee?

Groet,
JAn

Winkelmandje doet raar

28 mei 2015 21:54
#2
Ik neem aan dat het wel gewerkt heeft? Heb je zelf iets aangepast of heeft je hoster iets veranderd aan de serverconfiguratie?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Winkelmandje doet raar

28 mei 2015 22:35
#3
Ja zeker ik had tot vandaag geen problemen alleen zelf wel eens dat er nog wat in het mandje zat maar dat heb ik op me zelf geschoven in mijn eigen cache.
Nu was het een klant die de problemen had.
Heb de hoster ook al gemaild en heb de site ook naar andere hoster verhuisd en daar hetzelfde probleem.
Enigste wat ik heb toegevoegd vorige week zijn nw betaalopties met ccideal maar die werkte al een tijd.
Als ik deze uitzet blijft het probleem

dank voor het meedenken!

Winkelmandje doet raar

29 mei 2015 15:50
#4
Na een dag zoeken heb ik het volgens mij gevonden:

De template gaf het probleem... heb nog een site in aanbouw met ook ja-purity ii als template en die werkte wel.

Tempalete update gedaan en dat hielp niet. Nu heb ik alle bestanden van de nw insatallatie behalve de css en plaatjes er overheen gekopieerd. Wat kleine aanpassingen qua breedte gedaan en zie: ze werken weer.

zal toch te maken hebben met de php upgrade op de server die kort geleden gebeurd is..

In ieder geval: dank voor het mee denken.

Jan
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.802 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie