Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Opties

Opties

17 jan 2016 14:10
Net geprobeerd, zelfde blanco pagina
Discussie gesloten.
  • Clo
  • Clo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Opties

17 jan 2016 14:29
Omdat bericht #3 mij niet helemaal duidelijk is, even het volgende:

Krijg je een compleet witte pagina of heb je aan de linkerkant nog wel een lijst (misschien zonder opmaak) en mis je alleen het content gedeelte?
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

Opties

17 jan 2016 14:32
Ik krijg wel nog de lijst aan de linkerkant
Discussie gesloten.
  • Clo
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Opties

17 jan 2016 16:36
Er wordt dus een view niet geladen. Kan ook aan de serverconfiguratie liggen (map- en/of bestandsrechten). De snelste oplossing is om een recente backup terug te zetten van toen het nog wel werkte.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

Opties

17 jan 2016 16:57 - 17 jan 2016 17:01
Vermits ik mijn website nog maar aan het opbouwen was ( eind project) had ik nog geen backup gemaakt.
Ik heb nu wel bovenaan mijn webpagina ( joomla14.isboweb.be ) volgende foutmeldingen ( veronderstel ik) :

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/templates/ice_future/icetools/vars.php on line 29
Clos Gardoise

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 272

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 109

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method modIceMegamenuHelper::buildXML() should not be called statically in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/libraries/joomla/cache/controller/callback.php on line 157

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/libs/menucore.php on line 76

Strict Standards: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 46

Strict Standards: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/libraries/cms/application/site.php on line 272

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 46

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 67

Notice: Undefined variable: vertical_direction in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/libs/menucore.php on line 136

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/libs/menucore.php on line 287

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/libs/menucore.php on line 287

Strict Standards: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 118

Strict Standards: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/libraries/cms/application/site.php on line 272

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/vzwseci87/domains/isboweb.be/public_html/joomla14/modules/mod_icemegamenu/helper.php on line 118

Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 17 jan 2016 17:01 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Clo
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Opties

17 jan 2016 17:02
Dat komt omdat je foutrapportage nog aan hebt staan. Het geeft overigens wel aan dat je template niet helemaal lekker in elkaar zit. Ik kan me niet voorstellen dat dit invloed heeft op de backend, maar je kunt voor de zekerheid even protostar als standaard template zetten.
Groetjes, Astrid
yndi.nl - kvk 17157725
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Opties

17 jan 2016 17:06
Ja dit dacht ik ook.Ik veronderstel dat mijn template niet OK is omdat ik niets via opties kan aanpassen. Bedankt voor alle hulp.
Discussie gesloten.
  • Clo
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Opties

18 jan 2016 10:46
Dat kan je dus eenvoudig controleren door Protostar als standaard te zetten. Lijkt me overigens vreemd dat een frontend template invloed heeft op de backend weergave, maar je weet maar nooit.
Groetjes, Astrid
yndi.nl - kvk 17157725
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Opties

18 jan 2016 12:42
Sorry maar nee dit had ik reeds geprobeerd ( protostar als standaard) veranderd niks aan het probleem, blijft bij alle opties een blanco pagina weergeven
Discussie gesloten.
  • Clo
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Opties

18 jan 2016 13:17
Je kunt het nog proberen met Hathor als standaard backend template. Als dat ook niet werkt, dan zit er denk ik niets anders op dan opnieuw te beginnen. Ik kan zo echt niet verzinnen waardoor dit veroorzaakt wordt.
Groetjes, Astrid
yndi.nl - kvk 17157725
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Opties

18 jan 2016 14:53
Nee had ik ook al gedaan, nu nogmaals geprobeerd maar zonder succes.
Moest ik oit ontdekken wat het probleem was geweest ( wie weet als ik opnieuw begin en telkens de opties link eens gebruik) dan laat ik het zeker weten.
Hartelijk dank voor al het meedenken.
Discussie gesloten.
  • Clo
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.941 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie