Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost ongewilde gebruikers
ongewilde gebruikers
25 feb 2016 12:42 - 25 feb 2016 12:43
Mijn joomla-versie is 3.4.8.
Ik maak bijna dagelijks mee dat ik constateer, dat zich op mijn site gebruikers registreren, voornamelijk uit Oost-Europa.
Hoe is dit mogelijk? Ik heb de functies om zich te laten registreren uitgeschakeld. Is mijn site op de een of andere manier gehakt?
Wat kan ik hier aan doen, behalve elke dag de lijst van ongewenste gebruikers blokkeren en verwijderen?
Mijn site: www.levensmozaiek.nl
Ik maak bijna dagelijks mee dat ik constateer, dat zich op mijn site gebruikers registreren, voornamelijk uit Oost-Europa.
Hoe is dit mogelijk? Ik heb de functies om zich te laten registreren uitgeschakeld. Is mijn site op de een of andere manier gehakt?
Wat kan ik hier aan doen, behalve elke dag de lijst van ongewenste gebruikers blokkeren en verwijderen?
Mijn site: www.levensmozaiek.nl
Laatst bewerkt 25 feb 2016 12:43 door Claudia.
- Claudia
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
ongewilde gebruikers
25 feb 2016 12:48
Registreren staat aan op je site!
www.levensmozaiek.nl/index.php?option=co...rs&view=registration
www.levensmozaiek.nl/index.php?option=co...rs&view=registration
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
ongewilde gebruikers
26 feb 2016 14:34
Dag Astrid,
dank je... ik ben nog niet erg vertrouwd met Joomla- het is misschien een erg domme vraag, maar hoe ben je op die registratie-pagina gekomen?
Ondertussen heb ik wel gevonden waar ik de registratie kan uitzetten, dank zij jouw link en het feit dat ik toch ergens iets aan heb moeten staan.
dank je... ik ben nog niet erg vertrouwd met Joomla- het is misschien een erg domme vraag, maar hoe ben je op die registratie-pagina gekomen?
Ondertussen heb ik wel gevonden waar ik de registratie kan uitzetten, dank zij jouw link en het feit dat ik toch ergens iets aan heb moeten staan.
- Claudia
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
ongewilde gebruikers
26 feb 2016 14:38
Die link is algemeen bekend en kan je zelf ook zien als je een menu-item van het type registratiepagina aanmaakt. Maar ik zie dat je het nu netjes uit hebt gezet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
ongewilde gebruikers
26 feb 2016 14:52
Het is duidelijk, ik moet me nog veel meer verdiepen in de structuur van Joomla.
Nog een keer dank voor je snelle antwoord, die me geholpen heeft bij een enerverende bezigheid van alsmaar weer opnieuw verwijderen van ongewenste gebruikers.
Nog een keer dank voor je snelle antwoord, die me geholpen heeft bij een enerverende bezigheid van alsmaar weer opnieuw verwijderen van ongewenste gebruikers.

- Claudia
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden