Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
wit scherm in explorer na verloop van tijd
wit scherm in explorer na verloop van tijd
22 okt 2016 09:48
heb een site die in alle browsers goed werkt behalve in explorer. Daar werkt het goed, tot een bepaald moment. Dan krijgen bezoekers een alleen een wit scherm (linker bovenhoek 'ihdk' of 'nat' als tekst). Na terugzetten van backup gaat het dan weer even goed, tot dat bepaalde moment.
Ik kan geen corrupted files vinden. Waar moet ik naar zoeken?
Ik kan geen corrupted files vinden. Waar moet ik naar zoeken?
- winstart
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 22
-
wit scherm in explorer na verloop van tijd
22 okt 2016 19:02 - 22 okt 2016 19:03
Die afkortingen zijn niet echt iets van een Joomla-extensie.
Zo betekent IHDK in de afkortingentaal bij de jeugd: "I Honestly Don't Know".
Maar of dat ook een goede vertaling is voor wat jij op je site ziet weet ik niet.
Er kunnen twee dingen aan de hand zijn.
1. Je site is gehacked.
2. Er is een onbetrouwbare extensie actief.
Kun je het zelf naspelen? En zo ja, geef dan hier de URL eens door en geef aan wanneer het precies gebeurt.
Zo betekent IHDK in de afkortingentaal bij de jeugd: "I Honestly Don't Know".
Maar of dat ook een goede vertaling is voor wat jij op je site ziet weet ik niet.
Er kunnen twee dingen aan de hand zijn.
1. Je site is gehacked.
2. Er is een onbetrouwbare extensie actief.
Kun je het zelf naspelen? En zo ja, geef dan hier de URL eens door en geef aan wanneer het precies gebeurt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11277
wit scherm in explorer na verloop van tijd
26 okt 2016 19:51
zit nog steeds te puzzelen, lastig omdat de site bij mij op alle aanwezige drivers werkt. Alleen klant kan m op de zaak niet openen. (wel thuis). Ik heb de site gestript voor zover mogelijk wat plugins betreft, cache geleegd inmiddels nieuwste versie
Host zegt dat site schoon is, scans geven ook geen problemen.
Iemand die deze puzzel kan oplossen ben ik eeuwig dankbaar....
Host zegt dat site schoon is, scans geven ook geen problemen.
Iemand die deze puzzel kan oplossen ben ik eeuwig dankbaar....
- winstart
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 22
-
wit scherm in explorer na verloop van tijd
26 okt 2016 22:08
Dan is het antwoord simpel.
Het probleem is geen Joomla-probleem, maar een lokaal probleem op de PC van je klant.
Zorg ervoor dat die klant eens een andere browser installeert of alle browser-geschiedenis op die PC eerst verwijdert en de website daarna opnieuw bezoekt.
Het lijkt mij dat je zo het probleem oplost.
Het probleem is geen Joomla-probleem, maar een lokaal probleem op de PC van je klant.
Zorg ervoor dat die klant eens een andere browser installeert of alle browser-geschiedenis op die PC eerst verwijdert en de website daarna opnieuw bezoekt.
Het lijkt mij dat je zo het probleem oplost.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11277
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 07:48 - 27 okt 2016 17:25
die neiging heb ik ook, maar de foutmelding komt van klanten uit duitsland, dus dat is dan weer tegenstrijdig, Een ieder die het kan testen met een explorer versie is van harte welkom.
www.berghoef.com
Edit Astrid: Ik heb je link aangepast .
Edit Astrid: Ik heb je link aangepast .
- winstart
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 22
-
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 08:04
Goeiemorgen,
Je website werkt op dit moment niet?
Nog graag wat info geven over repoduceren van het probleem. Bij welke versie van IE gebeurt dit? Welke acties doet de gebruiker(tot het moment dat het "fout gaat") ?
Je website werkt op dit moment niet?
Nog graag wat info geven over repoduceren van het probleem. Bij welke versie van IE gebeurt dit? Welke acties doet de gebruiker(tot het moment dat het "fout gaat") ?
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
- Berichten: 1722
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 08:21
op het moment dat de klant de website wil bezoeken volgt alleen een wit scherm
ze komen dus niet binnen.
dat is alleen in explorer
volgens mij versie 9 en 11
ze komen dus niet binnen.
dat is alleen in explorer
volgens mij versie 9 en 11
- winstart
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 22
-
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 15:59
Zie ook de opmerking van Julian.
De URL die je opgeeft verwijst niet naar een werkende website.
Het lijkt mij handig om dat eerst te controleren, voordat je anderen laat kijken of ze het ook ervaren.
De URL die je opgeeft verwijst niet naar een werkende website.
Het lijkt mij handig om dat eerst te controleren, voordat je anderen laat kijken of ze het ook ervaren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11277
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 16:01
1000x excuus de juiste url is berghoef.com
- winstart
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 22
-
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 16:12
OK kan gebeuren.
Ik heb het hier getest met IE10 en IE11.
In beide browsers wordt je website zonder problemen geladen.
Het lijkt mij dus nog steeds een probleem op de lokale PC('s) bij je klant.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je IP-adressen blokkeert via een beveiligingsextensie.
maar dan zou die klant het probleem ook in andere browsers moeten hebben.
Ik heb het hier getest met IE10 en IE11.
In beide browsers wordt je website zonder problemen geladen.
Het lijkt mij dus nog steeds een probleem op de lokale PC('s) bij je klant.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je IP-adressen blokkeert via een beveiligingsextensie.
maar dan zou die klant het probleem ook in andere browsers moeten hebben.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11277
wit scherm in explorer na verloop van tijd
27 okt 2016 18:43
Door de publieke pagina's heen gegaan met IE 11.0.10240.17146 daarmee geen problemen tegengekomen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
- Berichten: 1722
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden