Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Gebruiker Super User niet meer bewerken

Gebruiker Super User niet meer bewerken

25 dec 2016 13:00
Hallo Hielkio,
De host loopt bij mijndomein. De helpdesk is ook al druk doende met het oplossen van dit probleem, maar nu vanwege kerstdagen even niet. Schijnt een lastige probleem te zijn want ik heb al meerdere keren contact met ze gehad, ze hebben ook mijn inlog gegevens, maar tot op heden nog geen oplossing.
Wat ik zelf nog vond via googelen is dat wordt aanbevolen om de Varnisch Plug-in te installeren.

Heeft iemand daar ervaring mee? Bij de beschrijving staat dat je meer dan gemiddeld verstand moet hebben van "NOTE: This plugin requires knowledge of varnish caching and server administration, it will not work out of the box. We recommend proper testing."

Ik kan het uittesten via een andere website bij dezelfde host maar daar heb ik deze toegang problemen niet.
Discussie gesloten.
  • JanKJomL
  • JanKJomL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Gebruiker Super User niet meer bewerken

25 dec 2016 14:32
Het is opgelost dankzij een slimme schoonzoon.

Het probleem zat hem in GZIP.
Via de back-end > Algemene instellingen > server GZIP uitgezet. Daarna via .htacess de GZIP weer aangezet. Info komt van varvy.com/pagespeed/enable-compression.html

Ik kan alle gebruikers weer benaderen en bewerken !
Discussie gesloten.
  • JanKJomL
  • JanKJomL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie