Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Hogere PHP versie, site werkt niet meer.

Hogere PHP versie, site werkt niet meer.

02 jan 2019 21:35 - 02 jan 2019 22:00
#1
Beste allen,

allereerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
1 van mijn websites draait op one.com
Het was al even geleden dat ik deze had bezocht. Toen ik er vandaag naartoe surfte, zak ik bij de frontend het bekende witte scherm. Als ik probeer in te loggen in de backend geeft hij deze melding:

An error has occurred.The parameter "platforminfo.class" must be defined.


Nu heb ik opgezocht dat dit te maken zou hebben met de PHP-versie waarop de website draait. Bij de opties bij one.com zie ik enkel 7.1, 7.2 en 7.3 Ik vermoed dat ze gestopt zijn met de support van lagere versies, en dat mijn website gebruik maakte van een lagere versie.

Is er een mogelijkheid om toch in te loggen op de backend en mijn extensies en modules te updaten om te zien of ik dit probleem zo wel opgelost krijg?

Alvast bedankt voor de hulp!

Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.


Edit Jelle: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( platforminfo.class ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 02 jan 2019 22:00 door Jelle.
  • yves
  • yves's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15

Hogere PHP versie, site werkt niet meer.

02 jan 2019 21:44
#2
Helaas. De enige mogelijkheid is om een backup lokaal te restoren in bijvoorbeeld xampp 1.8.2 (PHP 5.6), deze lokaal helemaal up to date te maken en dan terug te zetten op de server.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37111
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.782 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie