Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Tagcloud, maar dan anders

Tagcloud, maar dan anders

07 jun 2019 18:03 - 07 jun 2019 19:57
#1
Korte toelichting: ik ben bezig met een project waarin ik op bepaalde pagina's wil werken met tagclouds of een filterfunctie.
De tagcloud zit al standaard in Joomla, maar het probleem waar ik tegenaan loop, is het volgende:

Ik heb een pagina met bijv. restaurants. Deze restaurants zitten in dezelfde categorie, echter met verschillende tags.
Bijvoorbeeld grieks, lokaal, etc.
De tags laat ik aan de bovenkant van de pagina zien als tagcloud.
Als ik echter op bijvoorbeeld "grieks" klik, krijg ik eerst een pagina met zoekresultaten en pas als ik op het betreffende zoekresultaat klik, kom ik op de pagina met de adresgegevens van dit restaurant. Erg omslachtig.

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben, is te vergelijken met een portfoliofilter, maar dan zonder plaatjes.
Dat, als je op de tag klikt, je direct de gegevens van het betreffende restaurant te zien krijgt.

Iemand een idee welke module/extensie daar geschikt voor is?

Edit Jelle: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 07 jun 2019 19:57 door Jelle.
  • David
  • David's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031

Tagcloud, maar dan anders

08 jun 2019 11:16
#2
Misschien de Tags-Filter module?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37106

Tagcloud, maar dan anders

08 jun 2019 11:46
#3
Die had ik gevonden via www.renekreijveld.nl/extensies/tags-filter-module , maar die laat dan alle tags zien, ook van categorieën die niet op die pagina te vinden zijn.
Nu kan ik die andere tags wel uitzetten, maar als ik bijvoorbeeld nog andere tags (bijv. supermarkt) op andere pagina's wil toevoegen, staan die ook in de lijst op de pagina met restaurants en dat wil ik juist voorkomen.
Het moet dus een filter zijn dat alleen betrekking heeft op artikelen binnen een bepaalde categorie.
  • David
  • David's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.241 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie