Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Het scherm administrator geeft alleen nog maar Error
Het scherm administrator geeft alleen nog maar Error
27 nov 2019 17:56
Goedenavond,
Ik was op zoek naar een storing in het inloggen van een klant met zijn gebruikersnaam en passwoord . Dit gaf een foutmelding. Ik heb de foutrapportage van Virtuemart aangezet. Dacht ik ...maar op dit moment kan ik de administrator niet meer bereiken en krijg slechts de melding "error"
Ik gebruik de laatste versie van Joomla! en de laatste versie van Virtuemart
toiletpapierkopen.nl
Help!!!!
Vast bedankt ...
Carel
Ik was op zoek naar een storing in het inloggen van een klant met zijn gebruikersnaam en passwoord . Dit gaf een foutmelding. Ik heb de foutrapportage van Virtuemart aangezet. Dacht ik ...maar op dit moment kan ik de administrator niet meer bereiken en krijg slechts de melding "error"
Ik gebruik de laatste versie van Joomla! en de laatste versie van Virtuemart
toiletpapierkopen.nl
Help!!!!
Vast bedankt ...
Carel
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
27 nov 2019 18:17
Dat duidt meestal op het gebruik van foutieve databasegegevens. Maar het kan ook een storing op serverniveau zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 nov 2019 18:21
Hoi Astrid,
Ik host de boel bij Vimexx deze heeft geen storingen op dit moment. Het zal dus wellicht foute database gegevens zijn. Wat zou ik kunnen doen?
Groet,
Carel
Ik host de boel bij Vimexx deze heeft geen storingen op dit moment. Het zal dus wellicht foute database gegevens zijn. Wat zou ik kunnen doen?
Groet,
Carel
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
27 nov 2019 18:27
Ik zou als eerste controleren of je met de database gebruikersnaam en ww die in je configuration.php staan, kunt inloggen in phpmyadmin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 nov 2019 18:57
Dank je Astrid, ik heb eieren voor mijn geld gekozen en ga een backup van vanmiddag terug zetten
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.832 seconden