Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost menu wordt niet weergegeven
menu wordt niet weergegeven
27 jan 2020 14:32
In mijn site
www.van-nature-gezond.nl
heb ik oa. het submenu voeding. Maar de onderliggende items worden niet weergegeven. Als ik voeding verander in "eten " als naam, worden de submenu's keurig weergegeven. ik snap niet wat ik fout heb gedaan.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jan 2020 14:44
Zie je ze wel bij je template onder de tab menu?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 jan 2020 14:49
prima
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jan 2020 15:08
Er ontbreekt een class, maar ik ken gantry niet goed genoeg om te weten waar je dat eventueel fout ingesteld kunt hebben:
Misschien werkt het wel als je je menu-item verwijdert (ook uit de prullenbak) en dan een keer opnieuw aanmaakt?
Misschien werkt het wel als je je menu-item verwijdert (ook uit de prullenbak) en dan een keer opnieuw aanmaakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
27 jan 2020 16:08
In je eerste afbeelding zie ik menu item Voeding maar er hangen geen submenu's aan want normaal moeten ze er onder staan.
Als je de naam veranderd in eten staan ze er dan wel onder?
Of regel je submenu items via de template? Want ik ben ook niet bekend met Gantry 5
Groetjesssss
Als je de naam veranderd in eten staan ze er dan wel onder?
Of regel je submenu items via de template? Want ik ben ook niet bekend met Gantry 5
Groetjesssss

- Janp
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 jan 2020 18:40
ik heb de oude "voeding"geheel verwijderd en een nieuwe gemaakt. ook een 2e artikel er aan gekoppeld. Hetzelfde heb ik gedaan bij "eten " . die wordt keurig weergegeven met sub menu. voeding niet.
ik heb Gantry 5 op mijn site/ maar de menu's en artikel maak ik gewoon in joomla.
ik heb Gantry 5 op mijn site/ maar de menu's en artikel maak ik gewoon in joomla.
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jan 2020 18:41
sorry, ik had vodeing verwijderd om een nieuwe aan te maken. kijk nu maar even....
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jan 2020 20:17
als ik in gantry 5 kijk, staat bij voeding en bij eten elk 1 sub-item. maar bij voeding wordt niets weergegeven in het menu. dus ook niet dat er een een sub-menu aan gekoppeld is. heel vreemd.
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jan 2020 20:23
Bouw je menu eens opnieuw op. Knop bovenaan bij menubeheer. En repareer ok je database even voor de zekerheid.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
27 jan 2020 20:35
rebuild heb ik gedaan. repareer database weet ik niet wat ik moet doen.
wel valt me in het menu op, dat bij voeding wel18 items staan. bij eten staat er maar , terwijl
wel valt me in het menu op, dat bij voeding wel18 items staan. bij eten staat er maar , terwijl
in de frontend er 4 zichtbaar zijn. Login of registreer om deze te zien.
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jan 2020 21:22
Dat is de weergave van je categorieën. Dat heeft verder niets met je menu te maken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
29 jan 2020 21:03
Ik heb de site weer onder controle. Ik vrees dat ik zelf ergens iets heb vernield, waardoor de sub-menu's verdwenen waren. Door de artikelen opn ieuw te koppelen aan het menu heb ik dit verholpen. Dankt voor de snelle hulp en excuus voor het ongemak.
- joopkamperman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 1.215 seconden