Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost extra velden bij registratiescherm
extra velden bij registratiescherm
20 mei 2020 21:12
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en weet dus niet echt of ik dit hier op de juiste plaats zet.
Voor de website van onze zwemclub heb ik bij het registratiescherm enkele verplicht in te vullen velden bijgevoegd
- keuzescherm : zwemmend lid, bestuurslid of ouder zwemmend lid
- naam van zwemmend lid of bestuurslid
Nu dit lukt allemaal. Mijn vraag is nu waar ik ergens een overzicht kan terugvinden wat de geregistreerde gebruikers ingevuld hebben in die extra velden.
Bij gebruikers - beheren vind ik enkel naam, gebruikersnaam, ingeschakeld, geactiveerd, gebruikersgroepen, e-mailadres, laatste bezoek en registratiedatum terug.
Ik veronderstel dat ik ook ergens moet terugvinden wat er ingegeven werd in de extra velden, maar weet niet direct waar te vinden.
Voor de website van onze zwemclub heb ik bij het registratiescherm enkele verplicht in te vullen velden bijgevoegd
- keuzescherm : zwemmend lid, bestuurslid of ouder zwemmend lid
- naam van zwemmend lid of bestuurslid
Nu dit lukt allemaal. Mijn vraag is nu waar ik ergens een overzicht kan terugvinden wat de geregistreerde gebruikers ingevuld hebben in die extra velden.
Bij gebruikers - beheren vind ik enkel naam, gebruikersnaam, ingeschakeld, geactiveerd, gebruikersgroepen, e-mailadres, laatste bezoek en registratiedatum terug.
Ik veronderstel dat ik ook ergens moet terugvinden wat er ingegeven werd in de extra velden, maar weet niet direct waar te vinden.
- patrvand
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
20 mei 2020 22:01
Dat ligt eraan hoe de extra velden gemaakt zijn en hoe deze in de database worden gezet.
Heb je gebruik gemaakt van bv custom fields dan staan de ingevulde gegevens inderdaad niet bij de gebruiker, maar in de tabel van custom fields.
Heb je gebruik gemaakt van bv custom fields dan staan de ingevulde gegevens inderdaad niet bij de gebruiker, maar in de tabel van custom fields.
- pjasmits
-
- Bekend met Joomla!NL
-
-
20 mei 2020 22:30
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Áls je velden hebt gebruikt dan zouden de ingevulde gegevens onder de tab velden bij de gebruiker moeten staan.
Áls je velden hebt gebruikt dan zouden de ingevulde gegevens onder de tab velden bij de gebruiker moeten staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- patrvand
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
21 mei 2020 11:13
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden