Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan 'Redirect Manager system plugin' niet vinden
10 nov 2020 22:43
Om verwijzingen correct te kunnen gebruiken moet 'Redirect Manager system plugin' zijn ingeschakeld, maar deze kan ik dus niet vinden.
Wat is daar de oorzaak van en hoe herstel/verhelp ik het?
Wat is daar de oorzaak van en hoe herstel/verhelp ik het?
Aanname is vaak de oorzaak van allerlei ellende
Mario
Mario
- mjakarel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
10 nov 2020 23:01
Ben er al achter hoe het zit, lette even niet op vertaling Engels/Nederlands 
Er doet zich nu wel een ander probleem voor, ik kan de verwijzingen uit de verzameling niet verwijderen.
In de verzameling zitten vooral '301' en '404' meldingen.
Ik had een selectie naar de prullenbak verplaatst, om vervolgens uit de prullenbak de hele selectie te verwijderen, maar dan krijg ik vervolgens een blanco pagina te zien.

Er doet zich nu wel een ander probleem voor, ik kan de verwijzingen uit de verzameling niet verwijderen.
In de verzameling zitten vooral '301' en '404' meldingen.
Ik had een selectie naar de prullenbak verplaatst, om vervolgens uit de prullenbak de hele selectie te verwijderen, maar dan krijg ik vervolgens een blanco pagina te zien.
Mario
Mario
- mjakarel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 nov 2020 14:41
Ik kan het niet reproduceren. Misschien helpt het als je de corebestanden een keer opnieuw installeert.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
02 jan 2021 00:30
Sorry voor de late reactie, maar ik heb het antwoord op mijn probleem zelf gevonden.
Daarbij is geduld een schone zaak, allemaal ineens verwijderen (bij meerdere pagina's tegelijkertijd) lukt niet.
Als je pagina voor pagina selecteert, dan werden foute verwijzingen wel verwijderd.
Beste wensen nog voor iedereen, wat mij betreft kan het draadje daarmee gesloten worden
Daarbij is geduld een schone zaak, allemaal ineens verwijderen (bij meerdere pagina's tegelijkertijd) lukt niet.
Als je pagina voor pagina selecteert, dan werden foute verwijzingen wel verwijderd.
Beste wensen nog voor iedereen, wat mij betreft kan het draadje daarmee gesloten worden

Mario
Mario
- mjakarel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.641 seconden