Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

JS Error in iframe script

JS Error in iframe script

18 nov 2020 19:45 - 18 nov 2020 19:46
#1
Heyy,

bij het aanpassen van www,njoyz.nl (specifiek deze pagina: www.njoyz.nl/menunjoyz/menu ) kwam ik er achter dat de plaatjes die normaal gesproken op de nu taupe vlakken stonden niet meer werken. Ik heb contact opgenomen met de betreffende app bouwer en die reageerde met het volgende:

This is not just a picture, but a slideshow of meals in that section on hover. When category is not hovered background image is static.

The reason you don't see an image is because this page has a JS error in iframe script. It breaks slideshow script and that's why you can't see an image.

Hope this helps.


Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Deze extentie is namelijk niet aangeraakt en er zijn enkel aanpassingen gedaan op de voorpagina na (en de andere pagina's dmv modules die niks te maken hebben met deze extentie) Er zijn uiteraard wel updates uitgevoerd. Hoe fix ik het script?

Ps: Ik weet niks van coderen...

Bedankt!
Groetjes Tessa
Laatst bewerkt 18 nov 2020 19:46 door Xaleah.
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

JS Error in iframe script

18 nov 2020 20:48
#2
Best kans dat een andere extensie die (mogelijk) niet up to date is hier dwars ligt.
Zet om te testen welke dat is eens alle zelf geïnstalleerde extensies uit en kijk dan of het probleem er nog is.
Als het dan werkt kun je ze één voor één weer inschakelen en ontdekken welke extensie het probleem veroorzaakt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.389 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie