Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan niet meer inloggen als administrator, nog aan de voorkant nog in de backend
22 sept 2023 17:55
22 sept 2023 20:05 door Astrid.
Heeft onderwerp gestart
opgelost Kan niet meer inloggen als administrator, nog aan de voorkant nog in #1
Joomla 3.10
www.haagscheamateurfilmclub.nl
Ik krijg de volgende foutmelding:
Ik heb de oplossing voor een eerdere gelijksoortige fout gelezen, maar vind niet zien hoe ik in phpmyadmin extensies kan uitschakelen: Zie joomlanl.nl/forum/3-x-overige/53888-opgelost-kan-niet-meer-inloggen-in-de-backend
Graag advies!
Marc
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
www.haagscheamateurfilmclub.nl
Ik krijg de volgende foutmelding:
JAuthentication:: construct: Kan authenticatie libraries niet laden.
Ik heb de oplossing voor een eerdere gelijksoortige fout gelezen, maar vind niet zien hoe ik in phpmyadmin extensies kan uitschakelen: Zie joomlanl.nl/forum/3-x-overige/53888-opgelost-kan-niet-meer-inloggen-in-de-backend
Graag advies!
Marc
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken
22 sept 2023 20:03
opgelost Kan niet meer inloggen als administrator, nog aan de voorkant nog in #2
Misschien heb je nog wat aan deze:
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=893417
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=893417
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. Ik beantwoord geen vragen via PM |
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
22 sept 2023 21:49
opgelost Kan niet meer inloggen als administrator, nog aan de voorkant nog in #4
Dan heb je denk ik toch een plugin uitgezet die je niet uit had mogen zetten.
Zoek in de tabel xxx_extensions naar plg_authentication_joomla en zet die op enabled.
Zoek in de tabel xxx_extensions naar plg_authentication_joomla en zet die op enabled.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
26 sept 2023 16:33
Heeft onderwerp gestart
opgelost Kan niet meer inloggen als administrator, nog aan de voorkant nog in #5
Sorry voor het late antwoord. maar ik heb de site opnieuw toegankelijk gemaakt door een recente backup te laden.
De xxx_extensions tabel heb ik trouwens vorige week niet gevonden, maar nu wel. xxx staat voor onze prefix. Het is dus haf_extensions. Maar daarin ik geen plg_authentication_joomla. Alle elementen beginnen met com_checkin of com_login om twee te noemen.
Maar goed het is voor het moment opgelost.
De xxx_extensions tabel heb ik trouwens vorige week niet gevonden, maar nu wel. xxx staat voor onze prefix. Het is dus haf_extensions. Maar daarin ik geen plg_authentication_joomla. Alle elementen beginnen met com_checkin of com_login om twee te noemen.
Maar goed het is voor het moment opgelost.
Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden