Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

metatags joomla 3 krijg geen description volgens metatags.nl

metatags joomla 3 krijg geen description volgens metatags.nl

16 aug 2013 12:18
#1
Hallo mensen.

ik ben al dagen aan het kijken hoe ik de metatag description bv in mijn paginas krijg
bij metatags.nl kun je analyse doen en daar krijg ik terug dat er vanalles niet is ingevuld. (zie onderaan)

ik heb diverse tags in gevuld bij algemene instellingen en ook op somige paginas appart. maar het lijkt dat het niet overgenomen wordt.

is hier een goede oplossing voor ?
of kijk ik verkeerd kan niet ergens een goede oplossing vinden op forums enz .. wel over de tags maar niet in i.s.m. joomla 3

hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Metatags Adviezen

Na bestudering van uw metatags komen wij tot de volgende adviezen:

Titel: Het maximale aantal karakters dat wij voor deze tag aanbevelen is 100 karakters. U kunt nog enkele woorden toevoegen
Deze tag bevat 27 karakters.

Titel - de relevantie ten opzichte van de pagina inhoud is goed 65%


Omschrijving: De description metatag wordt door de meeste zoekmachines gebruikt. Maak gebruik van onze online metatags wizard om een goede omschrijving te maken.
Deze tag bevat 0 karakters.

Omschrijving - de relevantie ten opzichte van de pagina inhoud is zeer slecht .
De relevantie van de omschrijving ten opzichte van de inhoud van de pagina is 0% .


Steekwoorden: De keyword tag wordt nog steeds door sommige zoekmachines gebruikt. Maak gebruik van onze online metatags wizard om goede metatags te maken.
Deze tag bevat 0 karakters.

Steekwoorden - de relevantie ten opzichte van de pagina inhoud is zeer slecht .
De relevantie van de steekwoorden ten opzichte van de inhoud van de pagina is 0% .


Robots: Er is geen robots metatag gevonden. Deze tag is niet verplicht maar helpt zoekmachines spiders om de webpagina te indexeren.
Deze tag bevat 0 karakters.


Author: Er is geen author metatag gevonden. Deze tag is niet verplicht maar helpt bij het herkennen van uw (bedrijfs) naam.
Deze tag is niet verplicht maar helpt bij het herkennen van uw (bedrijfs) naam.
  • raveranger
  • raveranger's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 118

metatags joomla 3 krijg geen description volgens metatags.nl

16 aug 2013 12:39
#2
Hier staat toch een hele mooie handleiding voor Joomla 3!

Overigens is je content voor met name Google veel belangrijker dan meta tags. Kijk dus ook even naar dit filmpje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

metatags joomla 3 krijg geen description volgens metatags.nl

16 aug 2013 13:16
#3
ok,

dank je wel astrid, i k ga deze vanavond eens doorlopen. dan kom ik er vast wel uit. was ook benieuwd waarom mijn bron bestand vande pagina andere meta date heeft als die ik heb ingegeven in de algemene joomla tags ..
  • raveranger
  • raveranger's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 118

metatags joomla 3 krijg geen description volgens metatags.nl

16 aug 2013 14:24 - 16 aug 2013 14:26
#4
astrid,

ik heb de eerste stap van je link doorlopen. en ook letterlijk die test tekst gebuikt als tag

zie hier onder mijn bron als ik op mijn site kijk.

hoe komt hij daar aan die beschrijving die er staat.. zou er een extentie alles overrulen?


stoeterij.vresselsbos.nl
Code:
<head> <meta charset="utf-8" /> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1"> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1"> <base href="http://stoeterij.vresselsbos.nl/" /> <meta name="keywords" content="paarden,stoeterij,stalling,sintoedenrode,sint-odenrode,nijnsel,vresselsbos,weide,informatie,prijzen,omgeving" /> <meta name="author" content="Webmaster" /> <meta name="description" content="Welkom op de pagina van Stoeterij 't Vressels Bos in Sint-Oedenrode" /> <meta name="generator" content="Joomla! - Open Source Content Management" /> <title>Welkom bij Stoeterij en pensionstalling 't Vressels Bos - Stoeterij 't Vressels Bos </title> <link href="http://stoeterij.vresselsbos.nl/" rel="canonical" /> <link href="/templates/tk_gen_free_ii/favicon.ico" rel="shortcut icon" type="image/vnd.microsoft.icon" /> <link rel="stylesheet" href="/plugins/content/fshare/fshare.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="/cache/widgetkit/widgetkit-58e18906.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="/media/mod_vt_nivo_slider/css/nivo-slider.min.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="/media/mod_vt_nivo_slider/themes/amazing/amazing.css" type="text/css" /> <style type="text/css"> .mod_fuofb {text-align: center;}

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 16 aug 2013 14:26 door Jelle.
  • raveranger
  • raveranger's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 118
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.782 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie