Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
artikel weergave
artikel weergave
06 nov 2013 22:01 - 06 nov 2013 22:44
Ik heb sinds lange tijd een website, maar naar mate ik steeds meer gevonden ga worden komen er ook URL's in Google voor waarbij de artikel weergave niet mooi is. Mijn website is
www.one-design.nl
en het gaat om de linken 1)
www.one-design.nl/12-locaties
en 2)
www.one-design.nl/8-artikel-pagina?start=20
Kan iemand mij vertellen waarom Joomla 3.1.5 dit op deze manier doet en nog belangrijker hoe ik dit kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
Dirk Brösel
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Kan iemand mij vertellen waarom Joomla 3.1.5 dit op deze manier doet en nog belangrijker hoe ik dit kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
Dirk Brösel
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- broseld
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
artikel weergave
06 nov 2013 22:28
Google vindt alleen pagina's die bestaan. Dit ligt niet aan Joomla, maar aan de manier waarop je site is opgebouwd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
artikel weergave
06 nov 2013 22:42
Beste Astrid,
Hoe kom ik daarachter dan?
Want ik wil natuurlijk graag gevonden worden, iedereen natuurlijk, maar niet met foutieve weergave van de artikelen.
Kun je me tips en/of advies geven over hoe nu verder?
Hoe kom ik daarachter dan?
Want ik wil natuurlijk graag gevonden worden, iedereen natuurlijk, maar niet met foutieve weergave van de artikelen.
Kun je me tips en/of advies geven over hoe nu verder?
- broseld
- Nieuw op Joomla!NL
artikel weergave
06 nov 2013 22:56 - 07 nov 2013 18:30
Beste Jelle,
Mijn website is SEO en SEF geoptimaliseerd en nog maakt Joomla zelf een link naar de artikelen in een bepaalde categorie.
Wat kan ik doen?
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet. Dit is een laatste waarschuwing voordat we maatregelen moeten nemen!
Mijn website is SEO en SEF geoptimaliseerd en nog maakt Joomla zelf een link naar de artikelen in een bepaalde categorie.
Wat kan ik doen?
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet. Dit is een laatste waarschuwing voordat we maatregelen moeten nemen!
- broseld
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden