Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

wilt u deze website toestaan een app te openen?

wilt u deze website toestaan een app te openen?

08 feb 2014 13:20
#1
De bovenstaande tekst wordt telkenmale vertoond als ik een nieuwe webpagina op mijn website open in IE 11 browser in Windows8.1. Als ik annuleer en ververst wordt de bladzijde goed vertoond.
Echter met een toevoeging achter het adres
www.tt-wandelreizen.nl/wandelreizen/japan-3-daagse.html
wordt
www.tt-wandelreizen.nl/wandelreizen/japan-3-daagse.html #.UvYbTfl_vwg

Zeg ik echter ja dan krijg je een bericht dat de APP niet te vinden in de store en niet gekoppeld kan worden www.tt-wandelreizen.nl/ http://

Als ik de pagina in Chrome open, moet ik steeds eerst een keer hem verversen voor hij goed laad.

A) Zou het kunnen komen door een te langzame internet verbinding?
Want de eerste maal wordt de pagina als een soort kolom vertoond, maar na annuleren en verversen wordt hij gewoon vertoond.

Ook als hij al een keer geopend is op mijn computer wordt direct goed getoond, maar kan me voorstellen dat andere afhaken en niet steeds willen verversen.

B) Komt het dat de cache misschien nog niet is opgebouwd ?

C) Iets wat me nu ook opgevallen is, dat is dat er eerst bij de eerste maal een ander favicon vertoond wordt, een oudere eerder gebruikte favicon.

Ik begin een beetje moedeloos te worden van Joomla, voorheen gebruikte ik dreamweaver. Daar draaide de website steeds goed mee en stond ook hoog in de zoekprogramma's, maar sinds ik hem in Joomla heb gezet heb ik een soort vrije val gemaakt.
Er worden zoekwoorden als joomla gebruikt en namen van modules. Ik heb ook het idee dat ik sinds Easyblog heb geherinstalleerd de problemen zijn toegenomen.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Discussie gesloten.

wilt u deze website toestaan een app te openen?

08 feb 2014 13:23
#2
Ik gebruik Joomla3.2.2
en sh404SEF! Is het mogelijk dat deze twee elkaar ook in de weg zitten en die vreemde toevoegingen aan het adres doen.
soms zoals www.tt-wandelreizen.nl/http://www.booking.com
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Discussie gesloten.

wilt u deze website toestaan een app te openen?

08 feb 2014 13:27
#3
Ik heb het vermoeden dat het geen Joomla!-probleem is, maar een lokaal probleem op je PC of laptop.
Ik heb de door jou beschreven klachten niet geconstateerd in FireFox, Chrome en IE.
Probeer het eens op de PC van iemand anders.
Als het daar ook goed gaat, dan is het dus zeker een lokaal probleem.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11176

wilt u deze website toestaan een app te openen?

08 feb 2014 14:34
#4
Bij mij gaat het wel fout in IE en ik zie ook die vreemde toevoeging. Maar, met alle respect: ik heb nog nooit een site gezien met zoveel toeters en bellen. Begin eens met alle zelf geinstalleerde plugins en modules uit te zetten en alle mogelijke toevoegingen aan je index.php te verwijderen. Test dan je site. Zet dan alles 1 voor 1 terug en na elke wijziging weer testen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37131

wilt u deze website toestaan een app te openen?

08 feb 2014 17:47
#5
Astrid, Ik was daar al twee keer mee bezig en had er een aantal verwijderd.
Echter liep het daarna totaal fout.
Zodat ik alleen via een backup terug zetten hem weer aan de praat gekregen heb.
Ook alle aanpassingen aan de website zijn voor niets gedaan, was drie dagen werk.

Heb nu 3 weken tussen 2 reizen om wat aanpassingen te doen, maar ook mijn voorbereidingen gaan gewoon door.
Wat je echter bedoel met alle mogelijke toevoegingen aan index.php daar weet ik niets van en wat mag daarin aangepast .
worden ?

Ik wil nu het proberen om steeds iets te verwijderen en dan te kijken of er geen problemen ontstaan.
Had al geprobeerd om een andere versie te installeren en dan later over te schakelen, maar dat was de laatste keer ook fout gegaan. Maar we gaan het voorzichtig proberen.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Discussie gesloten.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.823 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie