Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Google weergave
Google weergave
03 mrt 2016 10:30
Ik weet dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben met deze vraag maar ik heb de forum al doorzocht en vervolgens dingen geprobeerd maar ik krijg het voor mekaar.
Ongeveer 3 jaar geleden hebben wij een site laten bouwen via Joomla zodat we later zelf content konden aanpassen. Ik heb zelf basis kennis van Joomla. Voorheen is de site titel en omschrijving geplaatst door de maker maar overal waar ik zoek kan ik het tekstje dat hij neer heeft gezet en dat weergeven wordt op Google niet vinden. Heeft iemand een idee waar ik het zou kunnen vinden.
Ongeveer 3 jaar geleden hebben wij een site laten bouwen via Joomla zodat we later zelf content konden aanpassen. Ik heb zelf basis kennis van Joomla. Voorheen is de site titel en omschrijving geplaatst door de maker maar overal waar ik zoek kan ik het tekstje dat hij neer heeft gezet en dat weergeven wordt op Google niet vinden. Heeft iemand een idee waar ik het zou kunnen vinden.
- Paulr1994
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Google weergave
03 mrt 2016 10:35
Hallo Paul,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bedoel je waarschijnlijk de tekst die bij de algemene instellingen staat, kijk daar eens.
Anders is het misschien wel handig als je je url hier geeft en welke tekst je precies bedoelt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bedoel je waarschijnlijk de tekst die bij de algemene instellingen staat, kijk daar eens.
Anders is het misschien wel handig als je je url hier geeft en welke tekst je precies bedoelt.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Google weergave
03 mrt 2016 10:40
Hallo Romke,
Nee deze tekst bedoel ik niet, deze heb ik al eens aangepast.
Fleur Plastics | Welkom
www.fleurplastics.nl/nl/
Fleur Plastics biedt mogelijkheden op het gebied van productontwikkeling, goede kwaliteit/prijsverhouding en korte levertijden.
Het gaat om de eerste en derde regel.
Nee deze tekst bedoel ik niet, deze heb ik al eens aangepast.
Fleur Plastics | Welkom
www.fleurplastics.nl/nl/
Fleur Plastics biedt mogelijkheden op het gebied van productontwikkeling, goede kwaliteit/prijsverhouding en korte levertijden.
Het gaat om de eerste en derde regel.
- Paulr1994
- Nieuw op Joomla!NL
Google weergave
03 mrt 2016 11:22
Heb je al bij de instellingen van je menu-item gekeken? Met name bij Browserpaginatitel en Metadata.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Paulr1994
- Nieuw op Joomla!NL
Google weergave
03 mrt 2016 11:34
Je kunt nog even kijken bij de metagegevens van je homepage artikel. En anders moet je in ieder geval bij je menu-item de browserpaginatitel aanpassen (om Welkom te vervangen) en of bij je artikel of bij je menu de nieuwe meta-omschrijving invullen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Google weergave
03 mrt 2016 11:35
Maar waar kan ik dan de huidige tekst vinden die nu ingevoerd staat?
- Paulr1994
- Nieuw op Joomla!NL
Google weergave
03 mrt 2016 11:41
Als het goed is bij de Algemene Instellingen, zoals Romke al aangaf.
Hou er wel rekening mee dat Google e.e.a. niet direct oppakt. Je kunt het wel alvast zelf controleren door je broncode te bekijken met Firebug.
Hou er wel rekening mee dat Google e.e.a. niet direct oppakt. Je kunt het wel alvast zelf controleren door je broncode te bekijken met Firebug.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Google weergave
03 mrt 2016 11:46
Systeem>algemene instelling daar heb ik al een aantal keer bij gekeken maar zijn zoals ik aangaf beide leeg. Dus daarom vind ik het zo raar
- Paulr1994
- Nieuw op Joomla!NL
Google weergave
03 mrt 2016 11:58
Kan je het niet aan je sitebouwer vragen dan? Enige opties die ik zie waar het zou kunnen staan zijn
- Algemene Instellingen
- menu-item
- artikel
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- Paulr1994
- Nieuw op Joomla!NL
Google weergave
03 mrt 2016 12:24
Wil je de oplossing ook even delen? Daar help je anderen met hetzelfde probleem ook weer mee.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.776 seconden