Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

login maken

login maken

19 okt 2013 14:02 - 19 okt 2013 14:03
Ik wil tevens een login maken op mijn website. Zodat mijn klanten extra pagina's kunnen zien. Ik heb al een plugin gekocht, die daar goed mee om kan gaan. Met deze plugin kan ik aangeven dat er een andere template geladen moet worden en daarin staan de extra buttons.

Echter moet ik een forum maken of kan ik in joomla iets doen of een plugin downloaden.
  • Juul
  • Juul's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

login maken

19 okt 2013 16:50
Ik snap niet veel van je vraag.
In Joomla! zit (gratis) al een inlogmodule.
Verder kent Joomla! sinds 2.5 een uitgebreide ACL (Access Control List) wat wil zeggen dat je zeer nauwkeurig kunt aangeven wat iemand die inlogt wel en niet mag zien.

Probeer je vraag dus zo te schrijven dat je kunt aangeven wat je precies wil.
Ook ben ik benieuwd wat voor plugin je hebt gekocht.

Met meer informatie zal er ook een beter antwoord op je vraag mogelijk zijn.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

login maken

19 okt 2013 17:21 - 19 okt 2013 17:24
Met chameleon werk ik heel veel. Dat is een plugin daarmee kan ik bijv. als ik een andere template wil voor een andere pagina, deze bouwen en dan linken. Hij kan nog veel meer. Super mooie plugin. Ben er ook te vrede over.

Ik wil dus dat mensen niet in mijn back-end komen. Alleen front-end de registreerde bezoekers zijn mijn klanten en die kunnen automatisch inloggen en dan informatie vinden die ze nodig hebben. Ik weet dat ik met chameleon dit zo kan doen. Dat alleen mijn klanten op de pagina kunnen komen.

Echter denk ik, hoe activeer ik het. Welke rechten moet ik geven, aan een klant die alleen in het front end mag komen en dan de pagina's ziet, die hij kan lezen als een website.
  • Juul
  • Juul's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.601 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie