Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Panorama onder navigatie

Panorama onder navigatie

24 okt 2013 20:55
#13
Dag Wouter,

Ik ben inderdaad opnieuw begonnen, had iets teveel geklierd in mijn CSS en template. Het vreemde is echter dat wanneer ik in firebug de aanpassingen doe ik het zie zoals ik het wil, maar als ik het template.css bewerk zie ik de wijzigingen niet.

Zou het niet aan overerving van een ander module kunnen liggen? Ik had in eerste instantie een fixed navbar, daat die misschien roet in het eten gooit? Ik zie het echter nu nog niet.

Bedankt voor je interesse in ieder geval!
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60

Panorama onder navigatie

24 okt 2013 21:04
#14
We gaan een beetje heel erg van het onderwerp af.
Maar voordat we dit topic sluiten wil ikje nog wel even op weg helpen met je vraag over css-aanpassingen.

Mijn methode om css te bewerken is als volgt:
Zorg er in ieder geval voor dat je Notepad++ en Filezilla op je PC hebt staan.
Door met Filezilla naar het css-bestand toe te gaan en dan middels de rechter muisknop te kiezen voor Bekijken/Bewerken, kan ik het het bestand direct openen met Notepad++.
Bij de eerste keer zal je even moeten aangeven dat je met Notepad++ het bestand wil openen. Daarna zal Filezilla dat voor een volgende keer onthouden).
Je bewerkt vervolgens de gewenste regel in Notepad++
Kies daarna in Notepad++ voor Opslaan.
Ga nu terug naar Filezilla en klik daar in de popup op Verzenden van het bestand. Doe je dat laatste niet, dan is de aanpassing nog niet op je PC actief.

Als je ook deze methode gebruikte en mogelijk de laatste stap niet deed, kan dat de reden zijn, dat ik je aanpassingen niet in het css zag verschijnen.

Ik stel voor dat je nog op deze uitleg reageert.
daarna sluiten we dit topic en kun je vragen mbt je nieuwe installatie stellen in een nieuw topic.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

Panorama onder navigatie

24 okt 2013 21:55
#15
Met de nieuwe installatie heb ik geen hulp meer nodig hoor, die draait prima! Met deze vraag wijk ik toch niet van het topic af? Ik wil nog steeds exact hetzelfde als de initiële vraag van dit topic. Ik heb je advies opgevolgd, maar dan met TextWrangler door gebrek aan PC. Dit geeft nog niet het gewenste effect, misschien moet die nog even syncen ofzo... Ik weet nu in ieder geval wat er aangepast moet worden, nu moet het nog doorgevoerd worden :) Ook FireBug weet ik nu goed te gebruiken, waarvoor dank.

Dus helaas nog niet opgelost, maar de oplossing wel bekend. :)
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60

Panorama onder navigatie

24 okt 2013 22:40
#16
Het is opgelost!!!!!!!!
Er bleken meerdere template.css bij dit template te zijn. 1 in de map CSS en een in de map RTL. Ik moest beide bewerken (of misschien alleen die in de RTL map) hierdoor zijn de wijzigingen zichtbaar. Heb nu ook de scheidingsstreep tussen artikelen kunnen verwijderen, ik leer :)

Allen, bedankt voor jullie hulp!!! Tot het volgende probleem.
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.814 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie