Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost artisteer blokopties
artisteer blokopties
30 jan 2014 10:00
Hallo,
je ziet op mijn website 199.19.81.226/~valkenb/ je ziet rechts een bruine lijn lopen die die blokken van elkaar afscheid, dat wil ik nu verticaal ook. weet iemand hoe dat moet?
Mvg,
je ziet op mijn website 199.19.81.226/~valkenb/ je ziet rechts een bruine lijn lopen die die blokken van elkaar afscheid, dat wil ik nu verticaal ook. weet iemand hoe dat moet?
Mvg,
- mb1234
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
artisteer blokopties
30 jan 2014 12:59
Hallo,
Ik neem aan dat je horizontaal bedoeld?
Voeg dit toe aan je template.css
Kijk of je dat bedoeld en anders speel er even mee.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Ik neem aan dat je horizontaal bedoeld?
Voeg dit toe aan je template.css
Code:
.item-page{
border-bottom: 2px solid #230C01;
}
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
artisteer blokopties
30 jan 2014 15:25
bedankt,
kan ik die code gewoon helemaal onderaan mijn template.css zetten?
kan ik die code gewoon helemaal onderaan mijn template.css zetten?
- mb1234
- Joomla!NL ontdekker
artisteer blokopties
30 jan 2014 15:28
Ja
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
artisteer blokopties
30 jan 2014 15:38
dat heb ik gedaan, dat lukt op zich wel. maar hoe krijg ik die lijn boven die slider die onderaan de site staat?
- mb1234
- Joomla!NL ontdekker
artisteer blokopties
30 jan 2014 18:54
Bij mij staat het boven de slider.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
artisteer blokopties
31 jan 2014 14:03
Is dit nu opgelost?
Zo ja, koppel even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden