- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
template van Yootheme ,
template van Yootheme ,
01 mei 2015 11:34ik heb alleen nog een vraagje, is het mogelijk om de style van allround
in de template van Yootheme! .
kan je mijn vertellen hoe is dat het beste kan doen, ik voor mee zelf all knap de ik de temp van allround naar hand kon zetten.
bedank
en de template van dit forum kan ik niet krijgen zeker van jullie?
deze staat ook heel ver naar mijn zin
in afwachting op u antwoord
- workchannel
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
template van Yootheme ,
01 mei 2015 12:38 - 01 mei 2015 13:22En bedoel je dat je het gelijk wil maken aan AllRounder?
Het is in ieder geval handig als je een link naar je site plaatst en duidelijk aangeeft wat je precies wil.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
template van Yootheme ,
01 mei 2015 13:23 - 01 mei 2015 13:24ik heb een site gemaakt in januari met de temp AllRounder (helaas verdoet de site niet aan mobiel vriendelijk voor google)
www.spijkchannel.nl deze opzet
ik wil graag de template van Yootheme - Master hebben! www.mobiel.spijkchannel.nl
of mag de temp van (jullie www.joomlanl.nl ) jullie, waar om wil ik dat. de basis licht hier in hoe de van AllRounder is)
en ben goed in wijzigen maar niet opzetten
- workchannel
-
template van Yootheme ,
01 mei 2015 13:27 - 01 mei 2015 13:28Kort antwoord en een logisch antwoord deze is, neeof mag de temp van (jullie www.joomlanl.nl ) jullie, waar om wil ik dat. de basis licht hier in hoe de van AllRounder is)
en ben goed in wijzigen maar niet opzetten
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
template van Yootheme ,
01 mei 2015 16:57kunnen jullie mijn wel vertellen hoe de basis van Allrounder en mijn nieuw template van Yootheme kan krijgen,
ik ben heel vrede met deze opmaak zie www.spijkchannel.nl , dus ik wil heel graag deze vorm van allrounder
wie kan mijn vertellen hoe te werk moe gaan?
- workchannel
-
template van Yootheme ,
01 mei 2015 17:05AllRounder is er namelijk ook voor Joomla! 3.x
Je kunt het hier downloaden.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
template van Yootheme ,
01 mei 2015 17:15Analyseer hoe Allrounder is opgebouwd en probeer dat toe te passen op je yootheme template. Zal ongetwijfeld heel veel werk zijn. Allrounder maakt veel gebruik van achtergrond afbeeldingen die gestyled en gepositioneerd worden door de css.
je kunt ook bij de huidige beheerder van Allrounder navragen wanneer en eventueel hoe, het template ook volledig responsive beschikbaar is. Besef wel dat je bijv. de kleurinstellingen zoals Allrounder die heeft je dat niet zult bereiken in het yootheme template.
Besef wel van een vw kever zul je nooit geen Mercedes kunnen maken.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
template van Yootheme ,
01 mei 2015 17:18waarom wil dit om dat het AllRounder niet geschikt voor de google mobiel vriendelijkheid
en wil website mobiel vriendelijk hebben! dat is de reden dat ik naar yootheme over wil
- workchannel
-
template van Yootheme ,
01 mei 2015 18:07Romke schreef : Ik denk dat je net wat te veel wilt. Of je moet waarschijnlijk heel goed met css kunnen omgaan.
Analyseer hoe Allrounder is opgebouwd en probeer dat toe te passen op je yootheme template. Zal ongetwijfeld heel veel werk zijn. Allrounder maakt veel gebruik van achtergrond afbeeldingen die gestyled en gepositioneerd worden door de css.
je kunt ook bij de huidige beheerder van Allrounder navragen wanneer en eventueel hoe, het template ook volledig responsive beschikbaar is. Besef wel dat je bijv. de kleurinstellingen zoals Allrounder die heeft je dat niet zult bereiken in het yootheme template.
Besef wel van een vw kever zul je nooit geen Mercedes kunnen maken.
Bedankt voor uw reactie, daar heb u hellemaal gelijk in, de site hoeft niet hellemaal het zelf te zijn, alleen wel de grote lijn wel,
daarom wilde ik ook de temp van deze site om dat de groette lijn het zelfde is.
header, dropdown menu, menu links, content, footer, - dit zin de groote lijnen die ik zoekt
en ik ben niet goed is maken van css en kan het wil aanpasten maar niet neerzetten! dus ik weet niet hoe ik deze blokken moet maken als er staan kan ik de site zelf verbouwen
- workchannel
-
template van Yootheme ,
01 mei 2015 18:44 - 01 mei 2015 19:15Dat zijn louter posities en heeft niets met css te maken. En deze posities (behalve misschien een standaard dropdown menu) zitten in alle templates.header, dropdown menu, menu links, content, footer, - dit zin de groote lijnen die ik zoekt
Maar hier kan je alle moduleposities van de Master Template zien. Zijn er dus ruimschoots voldoende.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
template van Yootheme ,
01 mei 2015 19:02 - 01 mei 2015 19:19- workchannel
-
template van Yootheme ,
01 mei 2015 19:11 - 01 mei 2015 19:50Als je dan achter je url
Overigens, als je een hamburgermenu wilt, is het wel handig als je de laatste master template (met Warp7) gebruikt.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator