Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst slider linken
Tekst slider linken
01 dec 2015 10:56 - 01 dec 2015 11:09
Ik snap inderdaad dat dat is wat er moet gebeuren maar kom er toch niet uit hoe..
Heb inderdaad een menu-item grondwerk (categorie: grondwerk in vrijheid) en ik heb het artikel Grondwerk in vrijheid (categorie: slider). Nu is het inderdaad de bedoeling dat wanneer men naar het menu-item grondwerk gaat het artikel grondwerk in vrijheid ziet, en wanneer iemand bij de slide grondwerk klikt op 'lees meer' automatisch naar het menu-item grondwerk gaat!
Maar hoe kan ik dit nu linken dan?
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Heb inderdaad een menu-item grondwerk (categorie: grondwerk in vrijheid) en ik heb het artikel Grondwerk in vrijheid (categorie: slider). Nu is het inderdaad de bedoeling dat wanneer men naar het menu-item grondwerk gaat het artikel grondwerk in vrijheid ziet, en wanneer iemand bij de slide grondwerk klikt op 'lees meer' automatisch naar het menu-item grondwerk gaat!
Maar hoe kan ik dit nu linken dan?
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Laatst bewerkt 01 dec 2015 11:09 door Astrid.
Discussie gesloten.
- JoomlaKim
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tekst slider linken
01 dec 2015 11:04
Aanvankelijk snapte ik je niet helemaal, maar als ik je laatste bericht lees, dan moet je menu-item grondwerk linken naar individueel artikel en dan het artikel grondwerk kiezen in de categorie slider.
Feitelijk zoals Astrid ook aangeeft.
Feitelijk zoals Astrid ook aangeeft.
Groeten, Romke
| Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tekst slider linken
01 dec 2015 11:07 - 01 dec 2015 11:08
Menu-item grondwerk - Type Indvidueel artikel - selecteer artikel Grondwerk in vrijheid.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 01 dec 2015 11:08 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.846 seconden