Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost De tekst "home" verwijderen
De tekst "home" verwijderen
30 apr 2016 11:55
Hallo Kees,
Zo als je zelf al zegt een "noob" te zijn lijkt mij dat je toch je eigen weg wilt volgen.
Wat mooi lijkt wil niet zeggen dat het altijd functioneel is.
Als je vragen stelt en een goed antwoord krijgt dan is het voor ons toch vreemd dat je het niet wilt opvolgen.
En dan wordt het ook moeilijk om je te helpen.
Daarnaast heb je een commerciële template en heb je ook recht op ondersteuning van de makers.
Zo als je zelf al zegt een "noob" te zijn lijkt mij dat je toch je eigen weg wilt volgen.
Wat mooi lijkt wil niet zeggen dat het altijd functioneel is.
Als je vragen stelt en een goed antwoord krijgt dan is het voor ons toch vreemd dat je het niet wilt opvolgen.
En dan wordt het ook moeilijk om je te helpen.
Daarnaast heb je een commerciële template en heb je ook recht op ondersteuning van de makers.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
30 apr 2016 12:04 - 30 apr 2016 12:05
Deze reactie verbaasd me eerlijk gezegd wel een beetje.
Ik maak in elk topic heel erg duidelijk dat ik jullie hulp enorm waardeer.
Ik heb tot nu toe ook elke oplossing gebruikt en daar ben ik heel blij mee.
Door de herinstallatie viel me nu op dat dat bewerk icoon weg was dus dacht ik een manier gevonden te hebben om daar onderuit te komen.
Om dan te zeggen dat ik jullie advies niet wil opvolgen vind ik persoonlijk wel een beetje ver gaan, ik ben juist super blij met jullie hulp en zonder jullie hulp was ik nooit zover gekomen.
Als jullie "last" van mij hebben moeten jullie dat uiteraard gewoon zeggen, ik wil jullie niet tot last zijn.
Maar 1 ding staat als een paal boven water, het is niet waar dat ik jullie advies niet wil opvolgen.
Ik maak in elk topic heel erg duidelijk dat ik jullie hulp enorm waardeer.
Ik heb tot nu toe ook elke oplossing gebruikt en daar ben ik heel blij mee.
Door de herinstallatie viel me nu op dat dat bewerk icoon weg was dus dacht ik een manier gevonden te hebben om daar onderuit te komen.
Om dan te zeggen dat ik jullie advies niet wil opvolgen vind ik persoonlijk wel een beetje ver gaan, ik ben juist super blij met jullie hulp en zonder jullie hulp was ik nooit zover gekomen.
Als jullie "last" van mij hebben moeten jullie dat uiteraard gewoon zeggen, ik wil jullie niet tot last zijn.
Maar 1 ding staat als een paal boven water, het is niet waar dat ik jullie advies niet wil opvolgen.
- knorde
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
30 apr 2016 12:08
Zoals al eerder aangegeven zie je dat bewerk icoon alleen maar als je ingelogd bent als Super gebruiker. Dus ik begrijp niet waarom dat je zo stoort. Als je alternatieve oplossingen krijgt, dan zal je je zelf toch iets meer moeten gaan verdiepen in php en css. Alles is te maken, maar meer dan handvatten kunnen we je hier niet geven omdat elke template anders in elkaar zit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 apr 2016 12:11 - 30 apr 2016 12:13
Dat begrijp ik heel goed, het was ook meer een vraag of het mogelijk is wat ik wou.
Natuurlijk gebruik ik anders de manier via een artikel die u mij eerder had gegeven in een ander topic.
Ik krijg er alleen een rot gevoel van als door jullie gesuggereerd wordt dat ik jullie advies niet wil opvolgen.
Dat is echt niet waar want dan kan ik hier net zo goed weg blijven.
Ik bedank jullie ook altijd in de laatste reactie van een vraag omdat ik de snelle hulp zo enorm waardeer!
Jullie hebben me immers al bij veel dingen enorm goed geholpen.
Natuurlijk gebruik ik anders de manier via een artikel die u mij eerder had gegeven in een ander topic.
Ik krijg er alleen een rot gevoel van als door jullie gesuggereerd wordt dat ik jullie advies niet wil opvolgen.
Dat is echt niet waar want dan kan ik hier net zo goed weg blijven.
Ik bedank jullie ook altijd in de laatste reactie van een vraag omdat ik de snelle hulp zo enorm waardeer!
Jullie hebben me immers al bij veel dingen enorm goed geholpen.
- knorde
- Bekend met Joomla!NL
30 apr 2016 12:16
Oké,
Als dat bewerkicoon je echt zo stoort, dan verberg je het toch gewoon met css?
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Als dat bewerkicoon je echt zo stoort, dan verberg je het toch gewoon met css?
Code:
.edit-icon {
display: none !important;
}
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
30 apr 2016 12:33
Je kan eventueel met element query de parent van de class ".blog-featuredhomeknop" selecteren. Om dit te doen moet je alleen wel aan je template de library EQCSS toevoegen. Deze kan je vinden op:
www.elementqueries.com/
Daarna kan je dit toevoegen aan je stylesheet:
Daarna kan je dit toevoegen aan je stylesheet:
Code:
@element ".blog-featuredhomeknop" {
$parent {
display: none;
}
}
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
30 apr 2016 12:45
Ik hoop in ieder geval dat het voor iedereen duidelijk is dat ik jullie hulp heel serieus neem en uiteraard al het advies ook zeer serieus neem.
Om terug te komen op het bewerk icoon:
Dit werkt niet, maar dit wel:
Ik weet dus alleen niet of die .dropdown-toggle nu voor de hele site uit staat (en of er meer plekken zijn waar deze gebruikt wordt).
Eigenlijk moet hij die css alleen gebruiken op de homepagina, ik heb geen idee of dat ergens in te stellen is of er een code aan mee te geven die dat doet.
Anders zou ik de css in de newsfeed moeten zetten (ik weet eigenlijk niet of dat werkt maar dat zou ik moeten uitproberen).
@Juliank92
Ik ga die optie proberen als deze optie niet voldoende is, bedankt!
Om terug te komen op het bewerk icoon:
Code:
.edit-icon {
}
Code:
.dropdown-toggle {
}
Eigenlijk moet hij die css alleen gebruiken op de homepagina, ik heb geen idee of dat ergens in te stellen is of er een code aan mee te geven die dat doet.
Anders zou ik de css in de newsfeed moeten zetten (ik weet eigenlijk niet of dat werkt maar dat zou ik moeten uitproberen).
@Juliank92
Ik ga die optie proberen als deze optie niet voldoende is, bedankt!
- knorde
- Bekend met Joomla!NL
30 apr 2016 13:20 - 30 apr 2016 13:21
Ik heb het inmiddels opgelost, ik kon de betreffende css in de newsfeeds css plaatsen.
Deze wordt immers toch alleen maar op de frontpage weergegeven.
Iedereen bedankt voor de bijdrages!
Normaal zou ik dit topic sluiten maar om nog even onder de aandacht te brengen dat ik al jullie adviezen zeer serieus neem laat ik hem nog even open zodat jullie dat kunnen lezen
Deze wordt immers toch alleen maar op de frontpage weergegeven.
Iedereen bedankt voor de bijdrages!
Normaal zou ik dit topic sluiten maar om nog even onder de aandacht te brengen dat ik al jullie adviezen zeer serieus neem laat ik hem nog even open zodat jullie dat kunnen lezen
- knorde
- Bekend met Joomla!NL
30 apr 2016 14:33
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.829 seconden