Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost templates verschijnen niet

templates verschijnen niet

15 mei 2016 21:23
#1
Na een wat abrupte afsluiting van een eerdere vraag van mij door Jelle waag ik het zijn conclusie in twijfel te trekken:
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-installatie-...schijnen-niet#136515

Als ik Artisteer templates importeer die allemaal verschijnen als ik deze een voor een als standaard instel concludeer ik dat er met de templates niks mis is. Maar als ik dan per menu item een ander template kies en alleen de als standaard ingesteld template verschijnt (ongeacht welke) dan kan ik mij niet voorstellen dat dit met Artisteer te maken heeft want ook b.v. de beez3 verschijn niet als ik die in een menu item als standaard instel. Met andere woorden, ik ben nog op zoek naar het probleem. Suggesties zijn welkom
Peter
  • PeterL
  • PeterL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 114

templates verschijnen niet

15 mei 2016 21:28
#2
Helaas blijkt Artisteer wel heel vaak de boosdoener te zijn.
Dus kan ik mij goed voorstellen dat de oorzaak wel daar gezocht moet worden.

Om uit te sluiten of dat de oorzaak is, kun je eens een keer een schone Joomla!-installatie opzetten.
Maak de techniek van per menu-item wisselen dan eens op die site aan, maar zonder je Artisteer-templates.
Dus bijvoorbeeld met de templates Beez, protostar of de gratis templates van bijvoorbeeld JoomlaShine.com

Als het met die templates wel werkt, dan kun je vaststellen dat het probleem toch uit je Artisteer-templates komt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

templates verschijnen niet

16 mei 2016 11:10
#3
Dank je WoodyF4u! ik ga testen en laat het hier weten!
Peter
  • PeterL
  • PeterL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 114

templates verschijnen niet

16 mei 2016 21:21
#4
Na een vernieuwde Joomla installatie werkte de diverse templates prima, d.w.z. dat er wel wat issues zijn met Artisteer waarvoor ik dan ook een beroep doe op hun support. Ik weet dat Artisteer zoals het was stopt en verder gaat als Themler.
Moet wel zeggen dat ik altijd veel plezier heb gehad van dit programma en nog belangrijker, het heeft mij heel wat uurtje bespaard!
Een template zelf maken is een behoorlijk tijdrovende aangelegenheid en je hebt er bovendien een extra programma voor nodig zoals b.v. Dreamweaver. Templates van derden is ook in veel gevallen problematisch. Met dit alles wil ik eigenlijk aangeven dat de negatieve klanken die ik hier soms hoor rond artisteer niet terecht vind.
Peter
  • PeterL
  • PeterL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 114
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.774 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie