Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan geen nieuwe map meer aanmaken in mediabeheer
12 feb 2017 09:52 - 12 feb 2017 10:46
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid met Joomla template JP Genesis 2.5. Voor mijn website
www.casa-particular.nl
Echter nu wil ik via inhoud - media een nieuwe map aan maken dat lukt maar de twee submappen worden niet meer aangemaakt. Wat als gevolg heeft dat er geen foto's meer vertoond kunnen worden via de plugin Gallery.
Kan iemand mij hier mee helpen. Moet dringent nieuwe huizen aan mijn site toevoegen maar dat gaat niet meer.
Alvast bedankt voor de hulp.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (JP Genesis 2.5) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Echter nu wil ik via inhoud - media een nieuwe map aan maken dat lukt maar de twee submappen worden niet meer aangemaakt. Wat als gevolg heeft dat er geen foto's meer vertoond kunnen worden via de plugin Gallery.
Kan iemand mij hier mee helpen. Moet dringent nieuwe huizen aan mijn site toevoegen maar dat gaat niet meer.
Alvast bedankt voor de hulp.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (JP Genesis 2.5) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- jogo04
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 feb 2017 10:35 - 12 feb 2017 10:41
Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
Heb je nog wel genoeg serverruimte?
Zijn al je mappen nog wel schrijfbaar (Kijk bij de algemene instellingen)
(correctie: Systeem-systeeminstellingen, tabblad maprechten)
TIP:
- Je laat foto's zijn van ca 600 px breed, terwijl je originele 2560 px breed zijn en ca 600 kb groot.