Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Na download template is er geen opmaak met zichtbaar.

23 apr 2017 10:38 - 23 apr 2017 11:21
Hallo iedereen

gisteren waren enkele mensen al zo vriendelijk mij te helpen.

kan iemand me nu vertellen waarom dat ik na het downloaden van bijna eender welke template de opmaak niet wordt overgenomen.
Als ik vieuw site klik nadat ik de stijl van een nieuw gedownloade template als default heb aangeduid, krijg ik niets van opmaak, geen menubalk, geen banner, geen verdere opmaak, alleen de artikel inhoud? IK heb enkele jaren geleden met joomla nog een website ontworpen en kan me niet herinneren dat ik toen ook zoveel problemen had? Nu loop ik bij alles wat ik onderneem vast, installeren van een banner, veranderen van kleur, en noem maar op .
Zou er iemand met joomla ervaringen daar voor open staan mij toe te voegen op facebook om rechtstreeks wat te chatten en me zo trachten op weg te helpen en problemen in real time samen te bekijken? via deze website is het heen en weer schrijven nogal omslachtig. MIjn naam wouter meulemeester woonachtig in kortrijk, Belgie. [/b]

alvast dank
Wouter
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast. Lees s.v.p. de forumregels m.b.t. het gebruik van hoofdletters.

23 apr 2017 10:59 - 23 apr 2017 11:28
Dat komt waarschijnlijk doordat je templates gebruikt van verschillende makers. En dan komen de moduleposities niet overeen. En dan zie je dus inderdaad alleen de content.
Je zult dus je modules aan de bij de template behorende posities toe moeten wijzen.

:off:
Facebook- en andere gegevens kan je gewoon toevoegen aan je profiel.
:back:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.610 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie