Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost domeinafbeelding/homepageafbeelding

domeinafbeelding/homepageafbeelding

02 okt 2018 14:14
#1
L.S.

Wanneer men mijn website url kopieert en vervolgens plakt op bijv. facebook, pakte facebook telkens het aanwezige logo als 'domeinafbeelding'. De facebook validationtool deed exact hetzelfde. Een tijd later zag ik dat je dit in de backend kon wijzigen door een gewenste afbeelding te selecteren die dan werd weergegeven en dat werkt perfect. Ik weet zo goed als zeker dat dit ergens in de algemene instellingen was in te stellen. Ik kan deze mogelijkheid nergens meer terugvinden. Het was iets van een optie om een willekeurige afbeelding te selecteren die dan wordt weergegeven indien er geen afbeelding voorradig is. Ben nu uren aan het zoeken en ik word onderhand knettergek hier haha. Iemand enig idee waar deze instelling/optie te vinden is??

vriendelijke groet;

Wil
Discussie gesloten.
  • Wil1971
  • Wil1971's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

domeinafbeelding/homepageafbeelding

02 okt 2018 15:08
#2
ik vermoed dat je een of andere open graph plugin / extensie hebt geïnstalleerd waar je dat hebt ingeregeld. Loop je plugins eens langs.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

domeinafbeelding/homepageafbeelding

02 okt 2018 17:02
#3
ik was er zo van overtuigd dat dit in joomla was geregeld en ik heb idd nog in die richting gedacht. Het is inderdaad in de open graph plugin geregeld. Bedankt voor het meedenken. Vriendelijke groet Wil. problem solved! (en weer een dag naar de k...;-))
Discussie gesloten.
  • Wil1971
  • Wil1971's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.859 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie