Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Vreemde hiccup modules

Vreemde hiccup modules

06 jan 2021 18:33
#1
Hoihoi,

na wat aanpassingen aan de website wilde ik controleren hoe dit toonde als mobiele versie, maar het gekke is: de aanpassingen (aangepaste modules x3 en fox contact module zoals weergegeven op de foto) toont niet mobiel. Dit geldt voor edge en firefox. Toen ik op edge keek op mijn computer misten zelfs alle modules, terwijl als ik op firefox kijk, waar ik ook alles in bewerk, dan staat het er gewoon allemaal, het contactformulier werkte ook gewoon :blink:. Ik snap er geen drol van.



Ik ben me er inmiddels bewust van dat de website ernstig veroudert is, ik weet dat het template op het moment ook problemen oplevert en ik zit werkelijk met mijn handen in het haar. Het template vervangen geeft ook problemen. Maargoed, dat zijn zorgen voor later. Het is eerst van belang dat de bestellijsten gewoon op alle soorten apparaten EN browsers zichtbaar zijn. Wat zien jullie? En wat is er gaande?

Wederom bedankt!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Vreemde hiccup modules

06 jan 2021 18:40
#2
Inmiddels chrome geinstalleerd, ook hier missen de modules die hierboven zijn weergegeven én alle contact formulieren. De andere modules zijn wel intact.
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Vreemde hiccup modules

06 jan 2021 20:37
#3
Avond,

hier op een Samsung smartphone en Firefox browser zie ik gewoon alles.

Ook op desktop met Firefox en Edge browser is ook alles goed.

Zou bijna zeggen en denken dat dit een cache probleem is dus schoon je browser en website cache op en kijk of het dan goed is.

Groetjesss :)
  • Janp
  • Janp's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Vreemde hiccup modules

06 jan 2021 20:47
#4
Bedankt Janp, het probleem lijkt bij mij nu ook opgelost uit zichzelf, ik vind het gek dat het zo lang duurt, zou denken dat het het of binnen een paar minuten werkt, of handmatig opgelost moet worden. maar geen van beide was hier van toepassing dus.
  • Xaleah
  • Xaleah's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 148

Vreemde hiccup modules

06 jan 2021 20:52
#5
Graag gedaan dan is het toch een cache probleempje.

Zelf gebruik ik Cache cleaner van Regular Labs deze stel ik zo in dat ik bij elke aanpassing in front en backend de cache automatisch geleegd wordt.

Misschien dat dit ook wat voor jou is.

Succes ermee.

Groetjesss :)
  • Janp
  • Janp's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.126 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie