404 Foutmelding Xampp aanmaken DB
30 sep 2012 16:48 - 04 okt 2012 10:22
Hallo, ik heb wamp geinstalleerd en wil een database maken php/my admin. Maar ik krijg steeds foutmelding: HTTP- fout 404.0 not found.
??????
bedankt voor elke info
Edit Juliank92: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Juliank92: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Foutmelding) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
??????
bedankt voor elke info
Edit Juliank92: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Juliank92: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Foutmelding) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- etjen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2012 22:04
Hallo,
In de titel van je topic heb je het over Xampp en in je bericht praat je over Wamp.
Misschien is het duidelijker voor de leden welk programma je nu gebruikt.
In de titel van je topic heb je het over Xampp en in je bericht praat je over Wamp.
Misschien is het duidelijker voor de leden welk programma je nu gebruikt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 okt 2012 10:30 - 04 okt 2012 12:48@Jelle: ik vermoed dat dat een vergissing van Julian was bij het aanpassen van de titel. Heb titel maar even aangepast. Zie ook dit draadje .
@etjen:
Ik heb helaas geen ervaring met wamp (werk zelf met xampp), maar bij xampp hoef je geen database aan te maken als je Joomla installeert. Je kunt dit gewoon tijdens de installatie van invullen.
Krijg je de error bij het aanmaken van een database of al als je probeert phpmyadmin op te starten? Een 404 is namelijk niet echt een database error.
Edit Jelle. Dan was het dus een moderatie foutje van onze kant, excuus naar etjen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 okt 2012 20:26
Hallo,
Ik denk dat ik het gevonden heb. bij mij is ISS geactiveerd en daarom kan ik (denk ik) niet verder. Weet iemand hoe ik die ISS kan uitschakelen.
Hartelijk dank
Ik denk dat ik het gevonden heb. bij mij is ISS geactiveerd en daarom kan ik (denk ik) niet verder. Weet iemand hoe ik die ISS kan uitschakelen.
Hartelijk dank
- etjen
- Nieuw op Joomla!NL
- etjen
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2012 20:28
Misschien heb je
hier
wat aan?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
05 okt 2012 21:25 - 05 okt 2012 21:30
Hallo,
Ik heb ISS uitgeschakeld en het is Xammp dat ik heb. Ik heb Joomla in map htdocs aangemaakt en het zipbestand van Joomla 2.5.7 daarin uitgepakt. Als ik nu localhost intik kom ik bij Google uit. Ook bij localhost/phpadmin
????
groetjes en bedankt al voor je hulp
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic even aangepast .
Ik heb ISS uitgeschakeld en het is Xammp dat ik heb. Ik heb Joomla in map htdocs aangemaakt en het zipbestand van Joomla 2.5.7 daarin uitgepakt. Als ik nu localhost intik kom ik bij Google uit. Ook bij localhost/phpadmin
????
groetjes en bedankt al voor je hulp
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic even aangepast .
- etjen
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2012 21:40 - 06 okt 2012 00:39
Oké,
Dan zit er iets niet goed, helaas gebruik ik geen Xampp.
Misschien een ander forumlid weet waar het probleem zit en je de oplossing kan bieden.
EDIT: TS is overgestapt op Wamp en het werkend gekregen dus sluiten we deze topic
Dan zit er iets niet goed, helaas gebruik ik geen Xampp.
Misschien een ander forumlid weet waar het probleem zit en je de oplossing kan bieden.
EDIT: TS is overgestapt op Wamp en het werkend gekregen dus sluiten we deze topic
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.808 seconden