Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

opgelost beste hosting provider

beste hosting provider

25 mei 2013 22:39 - 25 mei 2013 22:49
#1
ik zit nu bij starthosting.nl, maar kom er achter dat daar eigenlijk geen j
Joomla wordt ondersteund.

wat adviseren jullie als beste hosting provider voor Joomla?

hubert

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum, gaarne even opletten in welk forumonderdeel je het bericht plaatst anders blijven de moderators bezig.
Laatst bewerkt 25 mei 2013 22:49 door Jelle.
  • Hubert
  • Hubert's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 190

beste hosting provider

25 mei 2013 23:13 - 16 aug 2013 17:14
#2
Zelf ben ik al jaren tevreden klant bij Antagonist en dit forum wordt gehost bij Wned .
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 16 aug 2013 17:14 door Astrid.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826

beste hosting provider

26 mei 2013 09:50 - 26 mei 2013 09:52
#3
Hallo Hubert,

Je vraag is naar mijn mening zeer subjectief. Wat voor jou goed hosting is, is voor een ander nog niet de juiste. Het begint met huiswerk, denk daarbij aan de volgende punten:

1. Welke technische eisen zijn belangrijk voor je? (Microsoft/Linux, PHP, suPHP, ruimte, snelheid, etc)
2. Welke ondersteuning verwacht je? (24/7, mail, telefoon, ticket systeem)
3. Welke responses verwacht je? (binnen een uur, een dag of kieken wat het wordt)
4. Hoeveel wil je eraan besteden? ( Wij willen immers allemaal een spotwagen voor de prijs van een kleine middenklasse)

Zakelijk is bijvoorbeeld Byte een goede keuze, het kost wat maar het is goed en veilig.

Kijk vooral uit voor hosters die heel veel ruimte en onbeperkte bandbreedte voor heel weinig aanbieden. Zij plaatsen erg veel klanten op 1 fysieke server en als gevolg daarvan deel jij de beschikbare bandbreedte, processorkracht en het geheugen van de server met vele anderen. Dit heeft grote negatieve gevolgen voor de prestaties en ranking van je site.

Daarnaast is het ook van belang dat als je een site hebt die op de Nederlandse markt, de hoster ook zijn servers in Nederlandse datacenters heeft staan.

Succes met kiezen.
Laatst bewerkt 26 mei 2013 09:52 door Otto.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

beste hosting provider

26 mei 2013 20:58
#4
Ik zit al jaren bij XLShosting(CloudVPS) met mijn VPS, al mijn Joomla sites worden aangeboden via Installtron en deze geeft ook de updates aan.
De vraag is wat wil je, gewoon een website of wil je meerdere domeinen hosten? Wat wil je uitgeven en wat je wil met de website doen?

Suc6

www.limbra.com
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198

beste hosting provider

27 mei 2013 09:51 - 27 mei 2013 09:51
#5
Ik heb vorig jaar 3 klanten bij starthosting/yourhosting overgenomen vanwege onder andere het Joomla probleem én het ingewikkelde beheerpaneel waar je via een wirwar van wachtwoorden je weg na een halve dag nog niet kunt vinden. Verander je een wachtwoord links dan is er rechts ook weer wat veranderd :whistle:
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Laatst bewerkt 27 mei 2013 09:51 door Jheroen.
  • Jheroen
  • Jheroen's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 185
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.174 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie