xammp
xammp
18 mrt 2024 17:44 - 19 mrt 2024 07:59
Hallo ,ik krijg xammp niet geinstalleerd om joomla te draaien krijg iets met foute "fileZilla FTP"
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum en je bijlage hersteld.
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum en je bijlage hersteld.
- karel_1
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
xammp
18 mrt 2024 17:57
Je hebt voor xampp helemaal geen Filezilla nodig.
Overigens zie ik dat je geprobeerd hebt om een bijlage toe te voegen en dat daar iets niet goed is gegaan.
Overigens zie ik dat je geprobeerd hebt om een bijlage toe te voegen en dat daar iets niet goed is gegaan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
xammp
18 mrt 2024 18:29
Hallo,door dat ik die fout krijg kan ik xampp niet starten ,heb al 4 maal xampp terug geinstalleerd zelf filezilla af gevinkt voor instalatie
bedankt voor de reactie
karel
bedankt voor de reactie
karel
- karel_1
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
xammp
19 mrt 2024 08:01Er zit een fout in je pad. Waardoor weet ik ook niet.Found Path: "C:\xampp_0\filezillaftp\filezillaserver.exe"
Expected Path: "c:\xampp\FileZillaFTP\filezillaserver.exe"
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.670 seconden