Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Voorstellen

Voorstellen

27 jul 2020 09:05
#1
Hallo allemaal. Ik heb een eigen webbureau waarin ik me veelal op WP heb gefocust. In het verleden heb ik Joomla vaak wat links laten liggen, maar merkte dat ik het toch steeds vaker terug zie komen bij nieuwe klanten. Ben erg nieuwsgierig naar de kennis die heer gedeeld wordt.
Gemarkeerd als webneus door: Jelle
  • rhen
  • rhen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Voorstellen

27 jul 2020 10:04
#2
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Uiteraard hoop ik dat je vanaf nu weer zoveel mogelijk websites gaat omzetten naar Joomla! :cheer:

En verder is dit een forum waar Joomla-enthousiastelingen andere gebruikers helpen.
Het zou mooi zijn als je hier af en toe eens meekijkt en mogelijk ook wat vragen van gebruikers helpt beantwoorden.
Zo houden we de Joomla-community actief.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11168

Voorstellen

27 jul 2020 13:52
#3
De kennis is vraaggestuurd. Als je een vraag hebt kun je hem hier stellen en zullen anderen (en ik natuurlijk) je proberen te helpen met een oplossing. Als je het leuk vindt andere Joomla-gebruikers te ontmoeten dan ik je een Joomla User Groups (kortweg JUG's) aanraden. Elke maand komen groepen samen en wisselen kennis en ervaringen uit. Op www.joomlacommunity.nl/agenda/joomla-gebruikersgroepen vind je welke groepen bij jou in de buurt zijn.
Maar je kunt ook al veel leren door dit forum in de gaten te houden.
  • yolknet
  • yolknet's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52

Voorstellen

27 jul 2020 15:41
#4
Hallo Yolknet,

Het idee om meer websites te gaan bouwen met Joomla kan ik van harte ondersteunen.

Ik heb een klein bedrijf welke voornamelijk bezig houdt met het onderhouden van websites welke voornamelijk gebouwd zijn met Wordpress en Joomla.

Mijn ervaring is dat de mogelijkheden in basis met Joomla veelal breder zijn dan met Wordpress.
Maar ook de exenties voor Joomla zijn ruim voorhanden en wat prijs betreft ook veel gunstiger dan WP.

Ook met het oplossen van problemen, waar ik veel gebruik van heb gemaakt, in dit forum is veelal succesvol.
Daarnaast bezoek ik dit forum regelmatig om mij op de hoogte te houden van problemen waar leden tegen aan lopen waar ik ook voordeel van heb.

Veel succes.
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.784 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie