- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Php versie probleem
Php versie probleem
29 aug 2024 00:41 - 29 aug 2024 07:14Maar de website is bij lager pho versie niet zichtbaar…..en waarom zou ik een nieuwere versie naar een lager getal gaan? 🤔Alvast dank! onsvarendwoonschip.nlUw PHP versie, 8.1.24, krijgt op dit moment alleen beveiligingsfixes vanuit het PHP-project. Dit betekent dat uw PHP-versie spoedig niet meer zal worden ondersteund. Het is raadzaam om de upgraden naar een nieuwere versie van PHP te plannen voor het einde van de ondersteuning op 2024-11-25. Joomla zal sneller en veiliger zijn als u een upgrade naar een nieuwere versie van PHP uitvoert (PHP 7.x wordt aanbevolen). Neem contact op met uw hoster voor upgrade-instructies.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- GB22
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Php versie probleem
29 aug 2024 07:21De PHP versie, 8.1.24, krijgt op dit moment alleen beveiligingsfixes vanuit het PHP-project. Dit betekent dat de PHP-versie spoedig niet meer zal worden ondersteund. Het is raadzaam om de upgrade naar een nieuwere versie van PHP te plannen voor het einde van de ondersteuning op 25-11-2024. Joomla zal sneller en veiliger zijn als de upgrade naar een nieuwere versie van PHP wordt uitgevoerd. Neem contact op met de hoster voor upgrade-instructies.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Php versie probleem
29 aug 2024 08:50en…. Ik ken de mogelijkheid WW vergeten
Maar ik kreeg telkens een error als ik mijn e-mail of gebruikersnaam invoerde “warning 1 item”. Ik heb begin Augustus daarover ook het contact formulier gebruikt in deze website om het te melden maar niks gehoord.
- GB22
- Joomla!NL ontdekker
Php versie probleem
29 aug 2024 09:27Misschien een keer je updatesites opnieuw opbouwen?Zou ik dan geen update melding moeten krijgen
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- GB22
- Joomla!NL ontdekker
Php versie probleem
29 aug 2024 12:34Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Php versie probleem
29 aug 2024 15:52Maar wat is er dan nu gebeurd achter de schermen met de knop opnieuw opbouwen? Stond er dan een van de pakketten niet aangevinkt als update melding te geven of…?
- GB22
- Joomla!NL ontdekker
Php versie probleem
29 aug 2024 17:25Met het opnieuw opbouwen lukt het soms om dat te repareren.
Heb je dat al geprobeerd? En wat was het resultaat?
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Php versie probleem
29 aug 2024 21:38- GB22
- Joomla!NL ontdekker
Php versie probleem
29 aug 2024 23:16Fijn dat het is opgelost.
Dan sluit ik dit topic.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam