- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Php versie probleem
Php versie probleem
29 aug 2024 00:41 - 29 aug 2024 07:14Maar de website is bij lager pho versie niet zichtbaar…..en waarom zou ik een nieuwere versie naar een lager getal gaan? 🤔Alvast dank! onsvarendwoonschip.nlUw PHP versie, 8.1.24, krijgt op dit moment alleen beveiligingsfixes vanuit het PHP-project. Dit betekent dat uw PHP-versie spoedig niet meer zal worden ondersteund. Het is raadzaam om de upgraden naar een nieuwere versie van PHP te plannen voor het einde van de ondersteuning op 2024-11-25. Joomla zal sneller en veiliger zijn als u een upgrade naar een nieuwere versie van PHP uitvoert (PHP 7.x wordt aanbevolen). Neem contact op met uw hoster voor upgrade-instructies.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- GB22
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Php versie probleem
29 aug 2024 07:21De PHP versie, 8.1.24, krijgt op dit moment alleen beveiligingsfixes vanuit het PHP-project. Dit betekent dat de PHP-versie spoedig niet meer zal worden ondersteund. Het is raadzaam om de upgrade naar een nieuwere versie van PHP te plannen voor het einde van de ondersteuning op 25-11-2024. Joomla zal sneller en veiliger zijn als de upgrade naar een nieuwere versie van PHP wordt uitgevoerd. Neem contact op met de hoster voor upgrade-instructies.
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Php versie probleem
29 aug 2024 08:50en…. Ik ken de mogelijkheid WW vergeten
Maar ik kreeg telkens een error als ik mijn e-mail of gebruikersnaam invoerde “warning 1 item”. Ik heb begin Augustus daarover ook het contact formulier gebruikt in deze website om het te melden maar niks gehoord.
- GB22
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Php versie probleem
29 aug 2024 09:27Misschien een keer je updatesites opnieuw opbouwen?Zou ik dan geen update melding moeten krijgen
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
- GB22
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Php versie probleem
29 aug 2024 12:34| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Php versie probleem
29 aug 2024 15:52Maar wat is er dan nu gebeurd achter de schermen met de knop opnieuw opbouwen? Stond er dan een van de pakketten niet aangevinkt als update melding te geven of…?
- GB22
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Php versie probleem
29 aug 2024 17:25Met het opnieuw opbouwen lukt het soms om dat te repareren.
Heb je dat al geprobeerd? En wat was het resultaat?
Wouter Compactweb.nl
| Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Php versie probleem
29 aug 2024 21:38- GB22
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Php versie probleem
29 aug 2024 23:16Fijn dat het is opgelost.
Dan sluit ik dit topic.
Wouter Compactweb.nl
| Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-