Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Controlepaneel back-end
Controlepaneel back-end
06 apr 2025 15:19
Al geruime tijd gebeurt er in het administrator deel iets merkwaardigs op het controlepaneel, direct na het inloggen. Zie afbeelding 1 controlepaneel start.jpg. Alle notificaties staan op rood en zorgen er voor dat de backend niet goed te gebruiken is.
Het lukt me om dit weer op groen te krijgen door in het linker menu naar gebruikers te gaan, vervolgens naar beheren en opties. zie afbeelding 2 gebruikers beheren opties.jpg. Ik verander vervolgens helemaal niets en kies voor opslaan en sluiten. Nu wordt ik weer naar het aanvankelijke inlogscherm geleid en moet ik opnieuw aanmelden. Hierna staat bijna alles op groen. Zie afbeelding 3 controlepaneel tweede start.jpg.
Dit probleem heb ik al heel lang. Inmiddels is de website verhuisd naar een andere provider, maar het probleem blijft. Wie helpt me aan een oplossing?
Het lukt me om dit weer op groen te krijgen door in het linker menu naar gebruikers te gaan, vervolgens naar beheren en opties. zie afbeelding 2 gebruikers beheren opties.jpg. Ik verander vervolgens helemaal niets en kies voor opslaan en sluiten. Nu wordt ik weer naar het aanvankelijke inlogscherm geleid en moet ik opnieuw aanmelden. Hierna staat bijna alles op groen. Zie afbeelding 3 controlepaneel tweede start.jpg.
Dit probleem heb ik al heel lang. Inmiddels is de website verhuisd naar een andere provider, maar het probleem blijft. Wie helpt me aan een oplossing?
- PieterB
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Controlepaneel back-end
06 apr 2025 15:38
Kijk eens of live_site ingevuld is in configuration.php. Dit probleem wordt vaak veroorzaakt doordat dit niet leeg is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- PieterB
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Controlepaneel back-end
06 apr 2025 17:45
Dat moet dus leeg zijn, zoals ik aangaf!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 1.272 seconden