Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
site niet meer bereikbaar
03 mei 2025 09:39
Beste,
Sinds gisteren zit ik met een foutmelding op mijn website www.raak-larum.be . Ook in het administrator gedeelte inloggen lukt mij niet meer. Ik heb versie 5x.
Enig idee wat hiervan de reden kan zijn?
vriendelijke groeten,
Koen Dierckx
Sinds gisteren zit ik met een foutmelding op mijn website www.raak-larum.be . Ook in het administrator gedeelte inloggen lukt mij niet meer. Ik heb versie 5x.
Enig idee wat hiervan de reden kan zijn?
vriendelijke groeten,
Koen Dierckx
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- KoenGeel
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
03 mei 2025 09:51
Heb je gisteren iets veranderd? Dit kan niet zomaar gebeuren. Zet anders een recente backup terug.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
03 mei 2025 10:17
Hallo,
het enige dat ik gisteren heb gewijzigd is de kleurachtergrond van mijn template Cassiopeia terug op standaard gezet en een artikel verwijdert.
het enige dat ik gisteren heb gewijzigd is de kleurachtergrond van mijn template Cassiopeia terug op standaard gezet en een artikel verwijdert.
- KoenGeel
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
03 mei 2025 10:34
Dat kan dit probleem niet veroorzaken. Ik vermoed dat je toch nog iets anders hebt aangepast. Snelste oplossing is om een backup terug te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
- KoenGeel
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
03 mei 2025 19:57
Je had je topic afgesloten met de knop "Oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen bewezen oplossing bevat, heb ik dit verwijderd en je draadje heropend. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Gebruik "opgelost" alleen als het probleem met de gegeven suggestie ook daadwerkelijk is opgelost. Niet als je het gaat proberen.
Gebruik "opgelost" alleen als het probleem met de gegeven suggestie ook daadwerkelijk is opgelost. Niet als je het gaat proberen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden