Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Homepage blijft in de URL
20 dec 2025 14:33
Hoi,
Als ik bij nieuwe pages vanaf de homepage op de link in een nieuw toegevoegde module klik:
Blijft de homepage in de url staan,
Veranderd wel het artikel,
Maar alle modules van de homepage zijn ook te zien op de nieuwe page.
Voorheen zag de url er anders uit: bijv. /index.php/nl/naam van het artikel
Nu ziet het er zo uit: /index.php/nl/?view=article&id=82:scholen-en-kinderopvang&catid=33
Is er iets veranderd inde manier waarop de database wordt benaderd of weer gegeven?
Ik kan het niet vinden. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft
vr.gr. Rochette
Als ik bij nieuwe pages vanaf de homepage op de link in een nieuw toegevoegde module klik:
Blijft de homepage in de url staan,
Veranderd wel het artikel,
Maar alle modules van de homepage zijn ook te zien op de nieuwe page.
Voorheen zag de url er anders uit: bijv. /index.php/nl/naam van het artikel
Nu ziet het er zo uit: /index.php/nl/?view=article&id=82:scholen-en-kinderopvang&catid=33
Is er iets veranderd inde manier waarop de database wordt benaderd of weer gegeven?
Ik kan het niet vinden. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft
vr.gr. Rochette
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- Rochette
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
20 dec 2025 15:56
Bij de algemene instellingen staat op tabblad 'website' "zoekmachine vriendelijk url's" en "gebruik url herschrijven" beide wel op ja en is je htacces.txt wel hernoemd naar .htacces?
Controleer de module toewijzing
Maar alle modules van de homepage zijn ook te zien op de nieuwe page
Controleer de module toewijzing
Groeten, Romke
| Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
20 dec 2025 16:55
Hoi Ronnie, Bedankt voor je reactie.
Ja, ik heb ze beide staan op ja. Ik heb in het verleden nooit dit probleem gehad. de oude linken werken nog steeds. Op www.elkedagfeest.nl kun je zien wat ik bedoel.
De bovenste modules (plaatjes met een link) zijn nieuw. Als je daar op klikt, ga je wel naar het artikel toe, maar de modules gaan mee met de link. De modules zijn toegewezen aan de home page en zouden dus eigenlijk niet zichtbaar mogen zijn op andere pages.
De onderste modules (kleinere plaatjes met een link) bestaan al langer. Als je daarop klikt gaat alles goed.
Het vreemde is dat ook de kleinere plaatjes (de bestaande modules) ook mee gaan in het geval van de bovenste plaatjes.
Ik denk dat het in de url zit. Die is veranderd. Maar ik weet niet hoe je dat kunt oplossen.
Ja, ik heb ze beide staan op ja. Ik heb in het verleden nooit dit probleem gehad. de oude linken werken nog steeds. Op www.elkedagfeest.nl kun je zien wat ik bedoel.
De bovenste modules (plaatjes met een link) zijn nieuw. Als je daar op klikt, ga je wel naar het artikel toe, maar de modules gaan mee met de link. De modules zijn toegewezen aan de home page en zouden dus eigenlijk niet zichtbaar mogen zijn op andere pages.
De onderste modules (kleinere plaatjes met een link) bestaan al langer. Als je daarop klikt gaat alles goed.
Het vreemde is dat ook de kleinere plaatjes (de bestaande modules) ook mee gaan in het geval van de bovenste plaatjes.
Ik denk dat het in de url zit. Die is veranderd. Maar ik weet niet hoe je dat kunt oplossen.
- Rochette
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.805 seconden