Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Nieuwsbrief
Nieuwsbrief
29 dec 2025 14:03
Hallo,
Vermoedelijk, maar niet zeker, ging er na de update naar Joomla 5 iets mis. Denk ik.
Op de home page konden klanten zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Echter nu wordt dit vakje niet meer actief. Maar wel op de andere pagina's. Iemand een idee hoe dat kan? En wat ik precies kan doen?
Volgende vraag hieromtrent. Ik krijg dus deze gegevens maar wat kan ik gebruiken om daadwerkelijk een nieuwsbrief te versturen met deze gegevens? Zit dit in het pakket en dat ik er over keek of beter iets anders installeren? Waarbij ik dan wel makkelijker brieven kan sturen met de info? Kan mij moeilijk voorstellen dat ik alle adressen manueel moet kopieren naar mijn mailplatform
Joomla 5.4.1
website template Alisa
www.time-for-you.be
Alvast bedankt voor jullie tijd
Warme groetjes, Stephane
Vermoedelijk, maar niet zeker, ging er na de update naar Joomla 5 iets mis. Denk ik.
Op de home page konden klanten zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Echter nu wordt dit vakje niet meer actief. Maar wel op de andere pagina's. Iemand een idee hoe dat kan? En wat ik precies kan doen?
Volgende vraag hieromtrent. Ik krijg dus deze gegevens maar wat kan ik gebruiken om daadwerkelijk een nieuwsbrief te versturen met deze gegevens? Zit dit in het pakket en dat ik er over keek of beter iets anders installeren? Waarbij ik dan wel makkelijker brieven kan sturen met de info? Kan mij moeilijk voorstellen dat ik alle adressen manueel moet kopieren naar mijn mailplatform
Joomla 5.4.1
website template Alisa
www.time-for-you.be
Alvast bedankt voor jullie tijd
Warme groetjes, Stephane
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Nieuwsbrief
29 dec 2025 15:36
Ik zie gewoon een module inschrijven voor nieuwsbrief onderaan je homepage? Maar........ dat is gemaakt met een formuliercomponent en niet met een nieuwsbrievenextensie. Dus ja, als je het zo doet, dan moet je handmatig de mailadressen in een (excel-)bestand zetten en zelf een mail maken en versturen. Je kunt kijken naar Acymaiing (met inschrijfmodule en nieuwsbrieven component) of naar een mailchimp integratie bijvoorbeeld.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Nieuwsbrief
29 dec 2025 16:14
Ok dankjewel. Wel opmerkelijk dat alisa de module of form voorziet maar dat je er dan niets verder kan mee doen.
Ik kijk verder met Acymailing. Ziet er inderdaad zeer goed uiT.
Alvast bedankt voor de uitleg en de tip.
Fijn eindejaar aan allen.
Warme groetjes, Stephane
Ik kijk verder met Acymailing. Ziet er inderdaad zeer goed uiT.
Alvast bedankt voor de uitleg en de tip.
Fijn eindejaar aan allen.
Warme groetjes, Stephane
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Nieuwsbrief
29 dec 2025 16:21Tja, hoe verkoop ik mijn templates? Ik zie achter dat formulier op hun demosite gewoon Acymailing. Overigens gebruiken ze ook Hikashop en ik denk dat, als ik ga graven, ik nog wel meer (commerciële) extensies vind. Alles wat zijn tonen, is ook gewoon te maken met gratis templates overigens. Ze rekenen erop dat klanten afgaan op de gebruikte plaatjes die bij hun branche passen.Wel opmerkelijk dat alisa de module of form voorziet
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Nieuwsbrief
29 dec 2025 16:26
Acymailing is wat mij betreft de beste optie.
En als je het niet erg vindt dat hun logo onderaan je mailing staat, dan is het elfd gratis.
Als je op deze pagina kijkt: www.acymailing.com/pricing/ wel even naar beneden scrollen naar Aymailing Only.
En als je het niet erg vindt dat hun logo onderaan je mailing staat, dan is het elfd gratis.
Als je op deze pagina kijkt: www.acymailing.com/pricing/ wel even naar beneden scrollen naar Aymailing Only.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
| Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Nieuwsbrief
29 dec 2025 21:33
Ok dankjewel voor jullie tips. Ondertussen geinstalleerd, en ja je raadt het al werkt niet omdat ik iets in het begin fout gedaan heb ivm mailing. Ik snap er voorlopig niets van maar ik zoek het effe op. Zal voor een ander draadje zijn als ik er niet uit geraak. Ik sluit deze dan ook af want opgelost.
Danku wel
Groetjes
Danku wel
Groetjes
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 1.424 seconden