Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inhoudstalen ontbreken
Inhoudstalen ontbreken
17 nov 2025 18:37
1Languages_
Content Languages_
Hi,
Attached are two links. One shows all languages, but the content language doesn't.
Does anyone know how this is possible? All extensions are enabled, and when I create a new one, I get a message that the language already exists.
Kind regards,
Bram
Hi,
Attached are two links. One shows all languages, but the content language doesn't.
Does anyone know how this is possible? All extensions are enabled, and when I create a new one, I get a message that the language already exists.
Kind regards,
Bram
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- BramVeldt
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Inhoudstalen ontbreken
17 nov 2025 18:49
Beste Bram,
Dit is een Nederlands forum, dus graag je vragen in het Nederlands stellen.
Dit is een Nederlands forum, dus graag je vragen in het Nederlands stellen.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Inhoudstalen ontbreken
17 nov 2025 18:55
Beste Astrid,
Bij de twee links uit het vorige bericht zijn de problemen te zien. Bij de ene zijn wel alle talen zichtbaar zijn en bij de content language niet.
Weet iemand hoe dit kan? Alle extensies (voor talen) staan aan, en bij een nieuwe taal aanmaken krijg ik de melding dat de taal al bestaat.
Mvg Bram
Bij de twee links uit het vorige bericht zijn de problemen te zien. Bij de ene zijn wel alle talen zichtbaar zijn en bij de content language niet.
Weet iemand hoe dit kan? Alle extensies (voor talen) staan aan, en bij een nieuwe taal aanmaken krijg ik de melding dat de taal al bestaat.
Mvg Bram
- BramVeldt
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Inhoudstalen ontbreken
18 nov 2025 09:20
Betreft dit een bestaande site of een nieuwe installatie van Joomla 6?
Hoe installeer je de talen? Heb je al eens getest wat er gebeurt als je een taal verwijdert (via Extensies) en deze dan opnieuw installeert? Ik kan het niet reproduceren namelijk en kan er zo snel ook niets over vinden.
Hoe installeer je de talen? Heb je al eens getest wat er gebeurt als je een taal verwijdert (via Extensies) en deze dan opnieuw installeert? Ik kan het niet reproduceren namelijk en kan er zo snel ook niets over vinden.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Inhoudstalen ontbreken
18 nov 2025 10:01
Dit betreft een bestaande site met Joomla 5. Het verwijderen en opnieuw downloaden van de talen werkt niet. Bijgaand een overzicht van Multilingual.
- BramVeldt
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Inhoudstalen ontbreken
18 nov 2025 10:20Nieuwe inhoudstaal bedoel je? Heb je al in de prullenbak gekeken?bij een nieuwe taal aanmaken krijg ik de melding dat de taal al bestaat.
Overigens heb ik je titel in het Nederlands gezet en je vraag verplaatst naar het juiste forumonderdeel.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
- BramVeldt
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Inhoudstalen ontbreken
18 nov 2025 11:38
En is je vraag daarmee opgelost?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
| Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.773 seconden