Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Upgrade 1.7.3 -> 2.5.0, SQL niet upgraded

Upgrade 1.7.3 -> 2.5.0, SQL niet upgraded

26 jan 2012 17:40
#25
Snap ook werkelijk niet waarom die map in de update zit. Zitten wel meer lege mappen in, althans alleen met de dummy index.html. Zou ik eigenlijk niet in een update willen hebben.

Maar gelukkig dat je verder bent gekomen. Kijk even bij de modules, kennelijk staan die van de updates niet gepubliceerd.
Discussie gesloten.
  • sovainfo
  • sovainfo's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 168

Upgrade 1.7.3 -> 2.5.0, SQL niet upgraded

26 jan 2012 20:12 - 26 jan 2012 20:19
#26

@Astrid. Misschien door de vele pogingen toch iets niet helemaal goed gegaan. Probeer eens of het helpt als je een compleet installatiepakket van 2.5 nu overzet met ftp. Volgens mij (denk ik), zitten die iconen niet in de database, dus zou toch een of meerdere bestanden kunnen zijn die niet helemaal goed overgekomen zijn.


Gedaan Astrid, ging goed zonder fouten maar nog geen twee extra iconen erbij.

@Sovainfo. gelukkig dat je verder bent gekomen. Kijk even bij de modules, kennelijk staan die van de updates niet gepubliceerd.

Wat bedoel je, bij modulebeheer? Daar zie ik niks. Op nieuw klikken ook niet.
Of bedoel je wat anders.
Laatst bewerkt 26 jan 2012 20:19 door Lazy Garfield.
Discussie gesloten.

Upgrade 1.7.3 -> 2.5.0, SQL niet upgraded

26 jan 2012 20:56 - 26 jan 2012 23:21
#27
Alles opgelost nu, een topic over de de nieuwe notification icons vind je hier .
Een kleinigheid is nog dat ik dit mis, zie bijlage.
In een install met de full package 2.5 zie je dat iconen verbergen trouwens ook niet.
Als je upgrade van 1.7.3 naar 2.5.0 zie je het wel, dus denk dat het blijft hangen vanuit 1.7

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 26 jan 2012 23:21 door Lazy Garfield.
Discussie gesloten.

Upgrade 1.7.3 -> 2.5.0, SQL niet upgraded

27 jan 2012 01:51
#28
Sorry, dacht dat het modules gedaan was. Blijkt met plugins gedaan te zijn. De plugins zorgen ervoor dat de icoontjes door de quick icon module worden getoond.

Als er gebruik gemaakt wordt van een module die ook op icon gepubliceerd wordt dan krijg je een tweede sectie daar met de mogelijkheid om de secties in te klappen. Als er maar 1 sectie is dan krijg je geen inklap mogelijkheid.

Akeeba plaatst het icoontje nu ook niet meer met een module op icon, maar op cpanel. Dus krijg je geen mogelijkheid om in te klappen.
Discussie gesloten.
  • sovainfo
  • sovainfo's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 168

Upgrade 1.7.3 -> 2.5.0, SQL niet upgraded

27 jan 2012 01:57 - 27 jan 2012 02:03
#29

sovainfo schreef : Sorry, dacht dat het modules gedaan was. Blijkt met plugins gedaan te zijn. De plugins zorgen ervoor dat de icoontjes door de quick icon module worden getoond.

Als er gebruik gemaakt wordt van een module die ook op icon gepubliceerd wordt dan krijg je een tweede sectie daar met de mogelijkheid om de secties in te klappen. Als er maar 1 sectie is dan krijg je geen inklap mogelijkheid.

Akeeba plaatst het icoontje nu ook niet meer met een module op icon, maar op cpanel. Dus krijg je geen mogelijkheid om in te klappen.


Nou bekijk deze dan maar even kun je lachen, het is een zooitje, maar maak me niet meer druk om dat verbergen icons.
Met twee selecties op de positie icons dus ook niet. LOL
Laatst bewerkt 27 jan 2012 02:03 door Lazy Garfield.
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie