Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Upgrade 1.5 to 2.5
Upgrade 1.5 to 2.5
24 mrt 2012 20:18
Ik wil hem installeren vanop een 1.5.25, bij een andere site is het wel gelukt met deze versie
- Pheadra
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade 1.5 to 2.5
24 mrt 2012 23:27
De website die ik eerst niet kon updaten via het admin gedeelte, heb ik manueel geupdate via ftp en is nu wel geupdate. Het enige verschil met mijn andere updates is dat ik onderaan de versie niet te zien krijg (maar die kreeg ik op deze website nooit te zien, ook niet bij de 1.5 of de 1.7). De rest is wel hetzelfde. Kan ik dat op een manier instellen dat de Joomla-versie onderaan wel verschijnt?
De site die ik wou updaten van de 1.5.25 naar de 2.5 met jupgrade lukt nog steeds niet. Probeer ik dit dan best ook via ftp?
De site die ik wou updaten van de 1.5.25 naar de 2.5 met jupgrade lukt nog steeds niet. Probeer ik dit dan best ook via ftp?
- Pheadra
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade 1.5 to 2.5
25 mrt 2012 10:33
probeer jupgrade eerst opnieuw te installeren, zou gewoon moeten werken
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade 1.5 to 2.5
25 mrt 2012 11:13
Als ik jupgrade wil installeren, krijg ik de foutmelding die ik hierboven geplakt heb. Vandaar dat ik vraag of ik de bestanden dan best manueel overzet?
- Pheadra
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade 1.5 to 2.5
25 mrt 2012 12:07
ja dan maar manueel proberen, ik herken het probleem eigenlijk niet.
Onduidelijk waarom jupgrade niet herkend word in jouw joomla, maar manueel zou dan oplossing zijn idd.
Onduidelijk waarom jupgrade niet herkend word in jouw joomla, maar manueel zou dan oplossing zijn idd.
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Upgrade 1.5 to 2.5
25 mrt 2012 13:50
Handmatig kan wel. Moet je even
hier
kijken.
Je kunt ook proberen om het via Admin Tools te doen. Staat hier op het forum meer info over.
Maar ik vermoed dat het een probleem is met je serverconfiguratie en dat deze site op een andere server staat.
Je kunt ook proberen om het via Admin Tools te doen. Staat hier op het forum meer info over.
Maar ik vermoed dat het een probleem is met je serverconfiguratie en dat deze site op een andere server staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Upgrade 1.5 to 2.5
25 mrt 2012 14:36
Ik denk ook dat dit komt door een serverfout. De persoon van wie ik de update moest uitvoeren, had een superoude server met hele oude php enzo. Ik heb aan het hostingbedrijf gevraagd om de php te updaten, en ze hebben vervolgens de site op een andere server geplaatst. Met allemaal foutmeldingen tot gevolg erna... Ik heb manueel proberen te upgraden, maar het lukt niet. Ik heb dus terug de 1.5.25 erop gezet en bij de installatie van jupgrade component krijg ik nog steeds volgende foutmelding:
JFolder::create: Infinite loop detected
Warning: is_dir() [function.is-dir]: open_basedir restriction in effect. File(/) is not within the allowed path(s): (/var/vwww/www.dierenartsberghman.be/:/tmp/:/usr/share/pear/) in /var/vwww/www.dierenartsberghman.be/www/libraries/joomla/filesystem/folder.php on line 392
Warning: is_dir() [function.is-dir]: open_basedir restriction in effect. File(/) is not within the allowed path(s): (/var/vwww/www.dierenartsberghman.be/:/tmp/:/usr/share/pear/) in /var/vwww/www.dierenartsberghman.be/www/libraries/joomla/filesystem/folder.php on line 392
Ik heb gemaild naar het hostingbedrijf en wacht op een antwoord. Bij alle andere sites is het wel gelukt om joomla te updaten.
JFolder::create: Infinite loop detected
Ik heb gemaild naar het hostingbedrijf en wacht op een antwoord. Bij alle andere sites is het wel gelukt om joomla te updaten.
- Pheadra
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade 1.5 to 2.5
26 mrt 2012 10:15
Het hostingbedrijf heeft mij meegegeven wat ik kan veranderen, hetgeen ik ook deed. Nu krijg ik andere foutmeldingen.
Als ik inlog op het admin gedeelte en ik wil naar de algemene instellingen gaan, krijg ik volgende foutmelding:
Fatal error: Cannot make non static method JCacheStorage::test() static in class JCacheStorageCachelite in /var/vwww/www.dierenartsberghman.be/www/libraries/joomla/cache/storage/cachelite.php on line 318
Als ik de jupgrade wil installeren, krijg ik een andere foutmelding dan voordien, namelijk:
JFTP::store: Bad response
Waarschuwing! - Verplaatsen bestand mislukt
JFTP::mkdir: Bad response
JFTP::chmod: Bad response
Unable to create destination
deze foutmelding krijg ik ook als ik andere componenten wil installeren: iets met mijn maprechten?
Als ik inlog op het admin gedeelte en ik wil naar de algemene instellingen gaan, krijg ik volgende foutmelding:
Fatal error: Cannot make non static method JCacheStorage::test() static in class JCacheStorageCachelite in /var/vwww/www.dierenartsberghman.be/www/libraries/joomla/cache/storage/cachelite.php on line 318
Als ik de jupgrade wil installeren, krijg ik een andere foutmelding dan voordien, namelijk:
JFTP::store: Bad response
Waarschuwing! - Verplaatsen bestand mislukt
JFTP::mkdir: Bad response
JFTP::chmod: Bad response
Unable to create destination
deze foutmelding krijg ik ook als ik andere componenten wil installeren: iets met mijn maprechten?
- Pheadra
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade 1.5 to 2.5
26 mrt 2012 12:38
Hallo,
Controleer dan het volgende:
1. Kijk op die site van je hoster (of informeer bij hen) of je de ftp-laag aan of uit moet zetten
2. Als je hem aan moet zetten, controleer dan alle instellingen van je ftp-laag
3. Controleer of je voldoende schrijfrechten hebt
4. Kijk in de filemanager in het controlepaneel van je hoster of je wel eigenaar bent van alle bestanden en mappen
Controleer dan het volgende:
1. Kijk op die site van je hoster (of informeer bij hen) of je de ftp-laag aan of uit moet zetten
2. Als je hem aan moet zetten, controleer dan alle instellingen van je ftp-laag
3. Controleer of je voldoende schrijfrechten hebt
4. Kijk in de filemanager in het controlepaneel van je hoster of je wel eigenaar bent van alle bestanden en mappen
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden