Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Website wil niet correct laden in IE9
02 jun 2012 12:36 - 02 jun 2012 14:24
Wie weet de oplossing?
Ik ben bezig mijn website om te zetten naar Joomla 2.5
Tot eergisteren liep alles perfect, maar sinds gisteren kan ik mijn voorbeeldwebsite niet meer bekijken in IE9. In Chrome en Firefox doet hij het wel.
Ik heb niets veranderd op de site anders dan wat artikelen en menu's toegevoegd.
De site is www.goedkoopengratis.nl/index.php
Typ hem wel met de extensie index.php, anders kom je op mijn andere goedkoopengratis site, die niet in Joomla is gemaakt. Die doet het wel in IE9.
Groeten,
Astrid
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik ben bezig mijn website om te zetten naar Joomla 2.5
Tot eergisteren liep alles perfect, maar sinds gisteren kan ik mijn voorbeeldwebsite niet meer bekijken in IE9. In Chrome en Firefox doet hij het wel.
Ik heb niets veranderd op de site anders dan wat artikelen en menu's toegevoegd.
De site is www.goedkoopengratis.nl/index.php
Typ hem wel met de extensie index.php, anders kom je op mijn andere goedkoopengratis site, die niet in Joomla is gemaakt. Die doet het wel in IE9.
Groeten,
Astrid
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- assie13
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 jun 2012 13:12
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bovenstaande link werkt op dit moment niet.
Heb je misschien tekst vanuit Microsoft word in je artikel gezet?
Dit geeft problemen met IE doe het altijd via kladblok of notepad++
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bovenstaande link werkt op dit moment niet.
Heb je misschien tekst vanuit Microsoft word in je artikel gezet?
Dit geeft problemen met IE doe het altijd via kladblok of notepad++
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
02 jun 2012 13:42
Bedankt voor je reactie.
De link zou nu wel moeten werken. (getest op andere PC)
Ik heb niets uit Word in mijn artikel gezet.
Het is een groot mysterie!
Astrid
De link zou nu wel moeten werken. (getest op andere PC)
Ik heb niets uit Word in mijn artikel gezet.
Het is een groot mysterie!
Astrid
- assie13
- Nieuw op Joomla!NL
02 jun 2012 13:47
Vreemd als ik er index.php er achter zet krijg ik een "De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina."
De gewone link zonder index.php werkt wel.
De gewone link zonder index.php werkt wel.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
02 jun 2012 21:23
Ik krijg van mijn Antivirus programma de melding dat er een kwalijke bedreiging is geblokkeerd!
Ben je gehackt?
Ben je gehackt?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
03 jun 2012 09:11
Ik heb mijn hele computer gescand, maar kom geen melding tegen!
Dit is het vreemde:
Ik heb twee sites, die heten beide hetzelfde. Een wordt in Joomla gemaakt noem ik even Joomla site), de ander heb ik gewoon plain via HTML opgebouwd (Noem ik even HTML site). De html site is de originele en is "af". Ik vind dit echter te veel werk om het up to date te houden en ben hem aan het omzetten in Joomla. De joomla site bestaat nu pas uit een paar artikelen die ik vanuit de html site heb overgenomen. Deze is nog lang niet klaar.
De html site geeft geen enkele probleem, ook niet de melding van kwalijke bedreiging. Deze site kun je bekijken via www.goedkoopengratis.nl
Dezelfde site maar dan in Joomla geeft nu ineens van de een op de andere dag deze rare melding en wanneer je hem bekijkt vanauit IE9 ziet hij er vreemd uit. Het lijkt wel of de CSS/PHP niet wordt aangeroepen. Als je de joomla site echter bekijkt in Firefox is er niets aan de hand. Dan krijg je ook niet de kwalijke bedreiging melding. De joomla site kun je bekijken via www.goedkoopengratis.nl/index.php . Het vreemde is ook dat op 31-05 de site wel goed te bekijken was in IE9 en op 01-06 ineens niet meer. Ik heb geen grote wijzigingen in joomla aangebracht, alleen een artikel of twee en een menuitem toegevoegd. Dit artikel heb ik ook niet gekopieerd vanuit Word.
Heeft iemand nog ideeen?
Dit is het vreemde:
Ik heb twee sites, die heten beide hetzelfde. Een wordt in Joomla gemaakt noem ik even Joomla site), de ander heb ik gewoon plain via HTML opgebouwd (Noem ik even HTML site). De html site is de originele en is "af". Ik vind dit echter te veel werk om het up to date te houden en ben hem aan het omzetten in Joomla. De joomla site bestaat nu pas uit een paar artikelen die ik vanuit de html site heb overgenomen. Deze is nog lang niet klaar.
De html site geeft geen enkele probleem, ook niet de melding van kwalijke bedreiging. Deze site kun je bekijken via www.goedkoopengratis.nl
Dezelfde site maar dan in Joomla geeft nu ineens van de een op de andere dag deze rare melding en wanneer je hem bekijkt vanauit IE9 ziet hij er vreemd uit. Het lijkt wel of de CSS/PHP niet wordt aangeroepen. Als je de joomla site echter bekijkt in Firefox is er niets aan de hand. Dan krijg je ook niet de kwalijke bedreiging melding. De joomla site kun je bekijken via www.goedkoopengratis.nl/index.php . Het vreemde is ook dat op 31-05 de site wel goed te bekijken was in IE9 en op 01-06 ineens niet meer. Ik heb geen grote wijzigingen in joomla aangebracht, alleen een artikel of twee en een menuitem toegevoegd. Dit artikel heb ik ook niet gekopieerd vanuit Word.
Heeft iemand nog ideeen?
- assie13
- Nieuw op Joomla!NL
03 jun 2012 10:30
Als ik je site (met index.php) bezoek krijg ik de volgende melding in Security Essentials:
Geselecteerd item: Trojan: JS/BlacoleRef.W
Categorie: Trojaans paard
Beschrijving: Dit programma is gevaarlijk en het voert opdrachten van een kwaadwillende gebruiker uit.
Aanbevolen actie: Deze software onmiddellijk verwijderen.
en de link naar het virus: >> Linkje <<
Ik zou de boel grondig opschonen en je Joomla site in een aparte map bouwen. Als alles goed werkt kun je daarna je rootmap met je HTML-site opschonen en de Joomla-ste verhuizen naar de root.
Groet, Paul
Geselecteerd item: Trojan: JS/BlacoleRef.W
Categorie: Trojaans paard
Beschrijving: Dit programma is gevaarlijk en het voert opdrachten van een kwaadwillende gebruiker uit.
Aanbevolen actie: Deze software onmiddellijk verwijderen.
en de link naar het virus: >> Linkje <<
Ik zou de boel grondig opschonen en je Joomla site in een aparte map bouwen. Als alles goed werkt kun je daarna je rootmap met je HTML-site opschonen en de Joomla-ste verhuizen naar de root.
Groet, Paul
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
03 jun 2012 11:48 - 03 jun 2012 11:50
Vreemde zaak ik krijg nog steeds dit hier met:
www.goedkoopengratis.nl/index.php
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
03 jun 2012 12:04
Ik nu ook. Ik denk dat Assie13 aan het opschonen is.
- paulg
- Bekend met Joomla!NL
05 jun 2012 10:21
Bedankt allemaal voor jullie hulp.
Ik was inderdaad aan het opschonen.Rare meldingen met virussen moet ik natuurlijk niet hebben!
Ik heb de hele boel eraf gegooid en ben opnieuw begonnen. Gelukkig was mijn site nog niet af in Joomla!
Fingers crossed en hopen dat het nu goed gaat.
Ik was inderdaad aan het opschonen.Rare meldingen met virussen moet ik natuurlijk niet hebben!
Ik heb de hele boel eraf gegooid en ben opnieuw begonnen. Gelukkig was mijn site nog niet af in Joomla!
Fingers crossed en hopen dat het nu goed gaat.
- assie13
- Nieuw op Joomla!NL
05 jun 2012 10:25
Dank je wel voor het terugkoppelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.851 seconden