Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost 404 error bij inloggen administrator
404 error bij inloggen administrator
01 mrt 2013 17:30
Maar dat heb ik al een keer of 3 geprobeerd, en telkens de map volledig leeggemaakt en een nieuwe database gemaakt. Kan het niet zo zijn dat het aan een instelling bij de webhoster ligt?
- dieter12
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 mrt 2013 17:37
Kan altijd. Maar je geeft zelf dit aan:
Misschien even doorgeven wie je hoster is. Je hebt dan wel kans dat iemand anders daar ook een site host en misschien weet of je ergens iets aan moet passen.Ik heb contact gezocht met de webhoster, maar die weet het probleem niet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 mrt 2013 17:41
De hoster is Vonhof automatisering, ik denk niet dat veel mensen daar hun site hosten. Het is ook niet mijn eigen website, maar voor een klant. Als het niet opgelost kan worden kan ik misschien beter met de klant overleggen, om over te stappen naar een andere webhoster.
- dieter12
- Bekend met Joomla!NL
-
01 mrt 2013 17:45
Lijkt me dan niet onverstandig. Als ik zo hun site bekijk hosten ze zelf ook niet, maar kan zijn dat het niet op hun site staat.
Aangezien niemand een oplossing voor je probleem heeft, zou dat toch wel eens de oorzaak kunnen zijn.
Aangezien niemand een oplossing voor je probleem heeft, zou dat toch wel eens de oorzaak kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 mrt 2013 17:48
Oké, in ieder geval bedankt voor de moeite. Het probleem is in ieder geval wel opgelost als we voor een andere webhoster gaan.
- dieter12
- Bekend met Joomla!NL
-
01 mrt 2013 18:54
Daar zijn we het denk ik met z'n allen het wel over eens
Kun je nog even aangeven of je zo voldoende bent geholpen?
Dan kunnen we het topic afsluiten.
Mocht je later een andere vraag hebben, dan ben je natuurlijk weer van harte welkom op deze site.
Kun je nog even aangeven of je zo voldoende bent geholpen?
Dan kunnen we het topic afsluiten.
Mocht je later een andere vraag hebben, dan ben je natuurlijk weer van harte welkom op deze site.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
01 mrt 2013 19:15 - 01 mrt 2013 19:16
Persoonlijk zou ik graag deze topic even open houden.
Als Dieter de oplossing gevonden heeft in de verhuizing naar een andere host dan kan hij het misschien hier even melden.
Ben namelijk wel nieuwsgierig of dat echt het probleem oplost.
Als Dieter de oplossing gevonden heeft in de verhuizing naar een andere host dan kan hij het misschien hier even melden.
Ben namelijk wel nieuwsgierig of dat echt het probleem oplost.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.993 seconden