Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JCE editor
JCE editor
12 mrt 2013 16:24
Wie kan mij helpen aub.
De JCE editor is verdwenen. In de backend kan ik deze niet updaten (ik werk met joomla 2.5.9)
Hoe kan ik dat best doen aub?
De oude module overschrijven door de nieuwe laatste versie 2.3.2.1 of eerst de oude verwijderen en dan pas de nieuwe opnieuw installeren?
Mvg en dank bij voorbaat.
Siska
De JCE editor is verdwenen. In de backend kan ik deze niet updaten (ik werk met joomla 2.5.9)
Hoe kan ik dat best doen aub?
De oude module overschrijven door de nieuwe laatste versie 2.3.2.1 of eerst de oude verwijderen en dan pas de nieuwe opnieuw installeren?
Mvg en dank bij voorbaat.
Siska
- Siska
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
JCE editor
12 mrt 2013 16:34
Hallo Siska,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Bedoel je dat de automatische updater niet werkt? Dan kan je hem gewoon installeren via extensiebeheer. Hoef je de oude niet eerst te verwijderen.In de backend kan ik deze niet updaten (ik werk met joomla 2.5.9)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
JCE editor
12 mrt 2013 17:40
Hallo
Ja dat bedoel ik. Ook heb ik hem gewoon willen installeren via extensiebeheer, zonder de oude eerst te verwijderen, maar ook dat gaat niet. Ik kreeg volgende melding:
"Er deed zich een fout voor, ga terug naar controlepaneel".
Mvg
Ja dat bedoel ik. Ook heb ik hem gewoon willen installeren via extensiebeheer, zonder de oude eerst te verwijderen, maar ook dat gaat niet. Ik kreeg volgende melding:
Mvg
- Siska
- Nieuw op Joomla!NL
JCE editor
12 mrt 2013 21:16
Probeer het nog eens, maar nu met
JCE 2.3.2.3
, want dat is de allerlaatste versie van JCE.
Ze hebben een paar bugs opgelost.
Misschien val jij nu net in de groep die door zo'n bug de update niet werkend krijgt.
Ze hebben een paar bugs opgelost.
Misschien val jij nu net in de groep die door zo'n bug de update niet werkend krijgt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
JCE editor
13 mrt 2013 10:13
Sorry ik heb JCE editor 2.3.2.3. geplaatst maar ik krijg steeds dezelfde melding:
Hopeloos zou ik zeggen.....
Hopeloos zou ik zeggen.....
- Siska
- Nieuw op Joomla!NL
JCE editor
13 mrt 2013 10:19
waar host je ergens en heb je al meer problemen gehad met installeren van extensies binnen je website? kan je een screenshot toevoegen?
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
- Jheroen
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
JCE editor
13 mrt 2013 10:28
Siska,
Ik wil graag eerst even nalopen wat er nu wel en niet in de back-end van je site te zien is.
Zie je in de back-end bij Componenten de JCE editor nog staan?
JA - Wat is dan precies de vraag? Wat gaat er nu wel goed of niet goed?
NEE - Controleer of je de JCE Editor hebt toegewezen aan de site en aan de gebruiker.
Dat vind je via Websie - Algemene instellingen - Selecteer JCE als de Standaard tekstverwerker op het eerste tabblad. Controleer daarna of die nu wel verschijnt bij Componenten.
En controleer dit ook via Gebruikers - Gebruikersbeheer - (De gebruiker waar het om gaat) - Aan de rechterkant zien of daar JCE als editor staat aangegeven.
Laat even weten wat na deze controleslag nu bij jou de status is.
Ik wil graag eerst even nalopen wat er nu wel en niet in de back-end van je site te zien is.
Zie je in de back-end bij Componenten de JCE editor nog staan?
JA - Wat is dan precies de vraag? Wat gaat er nu wel goed of niet goed?
NEE - Controleer of je de JCE Editor hebt toegewezen aan de site en aan de gebruiker.
Dat vind je via Websie - Algemene instellingen - Selecteer JCE als de Standaard tekstverwerker op het eerste tabblad. Controleer daarna of die nu wel verschijnt bij Componenten.
En controleer dit ook via Gebruikers - Gebruikersbeheer - (De gebruiker waar het om gaat) - Aan de rechterkant zien of daar JCE als editor staat aangegeven.
Laat even weten wat na deze controleslag nu bij jou de status is.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
JCE editor
13 mrt 2013 11:12
Het is de tweede keer dat ik daarmee een probleem had, maar de eerste keer enkele maanden geleden kon ik die gewoon erover zetten.
Ik host bij extenties in backend. Daar zie ik bij de componenten geen JCE editor meer staan.
Ja ik heb de JCE Editor toegewezen aan de site en aan de gebruiker.
Ja bij Gebruikersbeheer staat aan de rechterkant JCE als editor aangegeven.
Raar....
Ik host bij extenties in backend. Daar zie ik bij de componenten geen JCE editor meer staan.
Ja ik heb de JCE Editor toegewezen aan de site en aan de gebruiker.
Ja bij Gebruikersbeheer staat aan de rechterkant JCE als editor aangegeven.
Raar....
- Siska
- Nieuw op Joomla!NL
JCE editor
13 mrt 2013 11:22
Dus als je een artikel bewerkt zie je gewoon de JCE editor, alleen onder componenten vind je hem niet meer terug. Klopt dat?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
JCE editor
13 mrt 2013 14:53
Neen ik zie geen JCE editor als ik een artikel bewerk en ook niet bij componenten.
Het is zelfs zo als ik een artikel open dat alles blokkeert. Ik kan dan niet sluiten en niet uitloggen.
Mvg
Het is zelfs zo als ik een artikel open dat alles blokkeert. Ik kan dan niet sluiten en niet uitloggen.
Mvg
- Siska
- Nieuw op Joomla!NL
JCE editor
13 mrt 2013 17:23
En als je hem opnieuw wilt installeren krijg je alleen deze foutmelding?
Controleer het volgende:Ik kreeg volgende melding:
- Je ftp laag staat aan terwijl hij bij je hoster uit moet staan of andersom
- Als je ftp laag aan moet staan, kijk dan of alle gegevens kloppen. Vooral FTP root controleren.
- Je bent geen eigenaar van bepaalde mappen en/of bestanden
- Het pad naar je tmp en logs map staat niet goed. Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
- Niet alle mappen en bestanden zijn schrijfbaar (afhankelijk ook van de instellingen bij 1)
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.834 seconden