Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
bestanden toegangelijk zonder te hoeven inloggen
15 mrt 2013 09:14 - 15 mrt 2013 09:14
Hallo,
Ik heb een openbare website en een apart inloggedeelte voor leden.
Op het inloggedeelte staan diverse bestanden waaronder notulen, verslagen etc.. Dit zijn bv Word documenten of pdf’jes. Deze staan opgeslagen in een bestandsbeheer omgeving van Joomla (Mediabeheer).
Als ik nu een link op een openbare website zet met verwijzing naar de documenten op het inloggedeelte dan zijn deze direct opvraagbaar zonder te hoeven inloggen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb de Artikelen en Categorieen wel op registered gezet in het inloggedeelte.
Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik werk met 2.5
Ik heb een openbare website en een apart inloggedeelte voor leden.
Op het inloggedeelte staan diverse bestanden waaronder notulen, verslagen etc.. Dit zijn bv Word documenten of pdf’jes. Deze staan opgeslagen in een bestandsbeheer omgeving van Joomla (Mediabeheer).
Als ik nu een link op een openbare website zet met verwijzing naar de documenten op het inloggedeelte dan zijn deze direct opvraagbaar zonder te hoeven inloggen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb de Artikelen en Categorieen wel op registered gezet in het inloggedeelte.
Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik werk met 2.5
- maste
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 mrt 2013 09:17
Hallo maste,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Toevallig kwam hier dezelfde vraag aan de orde.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Toevallig kwam hier dezelfde vraag aan de orde.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 mrt 2013 10:51
Ik heb deze nu geinstalleerd en hoe werkt nu verder want als ik in de Phoca Gallery documenten zet en ik link ze op een openbare website dan zijn ze nog steeds toegangelijk?
Kunt u mij een korte instructie geven wat te doen?
Kunt u mij een korte instructie geven wat te doen?
- maste
- Nieuw op Joomla!NL
15 mrt 2013 11:11
De maker heeft perfecte instructies. Antwoord op je vraag kan je o.a.
hier
vinden.
Lees dat eerst door en volg de instructies. Kom je er dan niet uit, vraag dan hier om hulp.
Lees dat eerst door en volg de instructies. Kom je er dan niet uit, vraag dan hier om hulp.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
24 mrt 2013 14:26 - 24 mrt 2013 14:29
Ik heb de instructies doorgekeken en heel veel dingen worden mij nu wel duidelijk maar er blijven nog een aantal vragen over.
1. Als ik ingelogde leden heb die ook via de Frontend zaken mogen wijzigen dan is de knop Phoca bestand niet zichtbaar als zij in de bewerkmodus zitten.
2. Moet ik ten alle tijde het menu type gebruikersupload aan zetten voor leden die in de frontend mogen wijzigen?
Ik hoor graag. Ik heb dit niet kunnen vinden in de instructie.
Bedankt voor de reactie.
Edit Jelle. Ik heb je andere berichten verwijderd één keer posten is genoeg.
1. Als ik ingelogde leden heb die ook via de Frontend zaken mogen wijzigen dan is de knop Phoca bestand niet zichtbaar als zij in de bewerkmodus zitten.
2. Moet ik ten alle tijde het menu type gebruikersupload aan zetten voor leden die in de frontend mogen wijzigen?
Ik hoor graag. Ik heb dit niet kunnen vinden in de instructie.
Bedankt voor de reactie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Edit Jelle. Ik heb je andere berichten verwijderd één keer posten is genoeg.
- maste
- Nieuw op Joomla!NL
24 mrt 2013 16:09
Volgens mij hoef je frontend upload niet aan te zetten als ze alleen naar reeds ge-uploade bestanden moeten kunnen linken. Anders natuurlijk wel. Voor wat betreft je vraag over de button denk ik dat
hier
het antwoord staat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden