Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost cannot connect to mysql
cannot connect to mysql
09 nov 2013 19:27
Hoi, even met google gezocht en dit gezien: AddType x-mapp-php5 .php in je .htaccess
en is dit iets?
en is dit iets?
- aliteejay
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
cannot connect to mysql
09 nov 2013 19:30
Kijk even in het
forum
van versio.
Of op hun site.
Of op hun site.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
cannot connect to mysql
09 nov 2013 20:05
De server bied geen ondersteunen volgens, echt vervellend host, geen technische support team, zei een van de helpdesk assistent, waardeloos, en irritant webserver Versio is.
- aliteejay
- Bezoeker
cannot connect to mysql
09 nov 2013 20:19 - 09 nov 2013 20:20
Oké,
Klopt helemaal een .... hoster.
Laatste poging van mijn kant anders weet ik het ook niet of je moet een andere hoster nemen.
Zet dit boven aan in je .htaccess bestand.
Klopt helemaal een .... hoster.
Laatste poging van mijn kant anders weet ik het ook niet of je moet een andere hoster nemen.
Zet dit boven aan in je .htaccess bestand.
Code:
<FilesMatch "\.php$">
AddHandler x-httpd-php53 .php
</FilesMatch>
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
cannot connect to mysql
10 nov 2013 11:10
hoi, de melding is weer verander naar Database connection error (2): Could not connect to MySQL., omdat ik de juist log path niet kunnen vinden ik, want aller anderen gegevens zijn de gegevens want ik per email heb gekregen van de hoster, maar ik observeer dit bij mij config. bestaand:
<?php, ding is hoort dit taal symbolen () bij? want meeste script begint met <?php,
plus ik heb een .htaccess bestaand, en htaccess.txt, moet ik ook dat script in dit bestaand plaatsen of de bestaand verwijderen, want het zit dezelfde gegevens in dat bestaand, ik heb als mijn log path:
/home/username/domains/mijn site/root dir/logs', gebruikt, is dit iets?
<?php, ding is hoort dit taal symbolen () bij? want meeste script begint met <?php,
plus ik heb een .htaccess bestaand, en htaccess.txt, moet ik ook dat script in dit bestaand plaatsen of de bestaand verwijderen, want het zit dezelfde gegevens in dat bestaand, ik heb als mijn log path:
/home/username/domains/mijn site/root dir/logs', gebruikt, is dit iets?
- aliteejay
- Bezoeker
cannot connect to mysql
10 nov 2013 11:16
pad naar /tmp en /logs heeft niets te maken met database error.
Je pad kan je op deze manier achterhalen:
Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
En een htaccess.txt doet niets, dus je moet de code die Jelle je heeft gegeven in het .htaccess bestand zetten.
Als je rare tekens krijgt betekent dat dat je een verkeerde editor gebruikt voor het aanpassen van je bestanden. Gebruik hiervoor bij voorkeur notepad++.
Je pad kan je op deze manier achterhalen:
Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
En een htaccess.txt doet niets, dus je moet de code die Jelle je heeft gegeven in het .htaccess bestand zetten.
Als je rare tekens krijgt betekent dat dat je een verkeerde editor gebruikt voor het aanpassen van je bestanden. Gebruik hiervoor bij voorkeur notepad++.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
cannot connect to mysql
10 nov 2013 11:18Dit zijn je eigen woorden. Of verhuis naar een andere hoster die wel Joomla vriendelijk is.aliteejay schreef : De server bied geen ondersteunen volgens, echt vervellend host, geen technische support team, zei een van de helpdesk assistent, waardeloos, en irritant webserver Versio is.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
cannot connect to mysql
10 nov 2013 12:25 - 10 nov 2013 12:26
ja, weet ik, ik wil ook niet zomaar opgeven, hoe moeilijk kan verhuizing zijn, ik heb een werkende Joomla website bij de voormalige host, hun hebben wel aan per joomla site op de server, waarom niet van mijn, waardeloos webserver helpdesk en technische team, maar de system is altijd bijna zelfde, daarom, ik moet mijn site online lancering hier, als het mij lukt dan verhuis ik de site, ik zou hun geen cent willen geven, snapje?
- aliteejay
- Bezoeker
cannot connect to mysql
10 nov 2013 12:25 - 10 nov 2013 12:47
Samenvatting wat je moet doen.( En even goed lezen )
Als je de configuration.php aanpast dit doen via kladblok of notepad++
Kijk goed naar wat je ingevuld hebt.
Je juiste pad is bij Versio de volgende"
"naam" voor je domein.
Je htacces.txt hernoemen naar .htaccess en SEO aanzetten in de backend van joomla.
Voeg dit toe bovenaan in je .htaccess file.
Als je de configuration.php aanpast dit doen via kladblok of notepad++
Kijk goed naar wat je ingevuld hebt.
Code:
$log_path = 'Juiste pad/logs';
$tmp_path = 'Juiste pad/tmp';
$live_site = 'http://www.Je site.nl';
$user = 'Gebruikersnaam inlog server';
$db = 'Naam van je database';
$dbprefix = 'xxx_';
$password = 'Database paswoord';
$sitename = 'Naam van je site';
Je juiste pad is bij Versio de volgende"
Code:
public $log_path = '/home/naam/domains/altenagala.nl/public_html/logs';
public $tmp_path = '/home/naam/domains/altenagala.nl/public_html/tmp';
Je htacces.txt hernoemen naar .htaccess en SEO aanzetten in de backend van joomla.
Voeg dit toe bovenaan in je .htaccess file.
Code:
<FilesMatch "\.php$">
AddHandler x-httpd-php53 .php
</FilesMatch>
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
cannot connect to mysql
10 nov 2013 12:37 - 10 nov 2013 12:42
Weet niet wanneer je je contract hebt afgesloten, maar dit staat in hun algemene voorwaarden:
Heeft niets te maken met zomaar opgeven. Als een hoster niet Joomla vriendelijk is, dan kan je ervoor kiezen om tegen de bierkaai te blijven vechten en je kostbare tijd te verspillen, of je verhuist naar een ander.Indien de Opdrachtgever niet tevreden is met het webhosting pakket krijgt deze, zonder opgaaf van reden, zijn geld binnen 14
dagen na aankoop teruggestort door Versio. Dit is alleen van toepassing op de aankoop van een nieuw en op de Website genoemde webhosting pakket.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- aliteejay
- Bezoeker
cannot connect to mysql
11 nov 2013 09:38
Hup JoomlaNL moderatie crew, mijn Hot Guru Astrid, de ongelooflijke goed Joomla Ninja Prof Jelle D, run this show. Ik weet het dat met Joomla, no one does it better, ik ben weer online. Super bedankt
- aliteejay
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden