Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met inloggen
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:03 - 29 dec 2013 10:09
Goedemorgen,
Eerst en vooral wil ik jullie laten weten dat ik hier totaal nieuw ben en dat joomla of over 't algemeen websites maken totaal nieuw is voor mij.
Het probleem is als volgt: ik heb al twee keer de installatie moeten herbeginnen omdat ik niet meer kon inloggen als super user en geregistreerde user op mijn nieuwe Joomla 2.5.17-site. Dit betreffen zowel de frontend als de backend.Ik krijg geen enkele foutmelding. Alleen het scherm herstelt zich en ik moet opnieuw login en ww ingeven.
Na wat opzoek werk op het i'net kwam ik het volgende tegen bij iemand die hetzelfde probleem had:
"Oorzaak bleek de plugin Login Failed Log 1.5.5 (juni 2011) (JM-Experts!).
Na uitschakelen hiervan via PHPMyAdmin kon op de drie probleemsites weer worden ingelogd, zowel in de frontend als backend."
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe aub of waar in mijn phpMyAdmin ik dat kan uitschaklen? Of heeft er hiervoor iemand een andere oplossing?
Ik hoor het graag!
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp. Indien jullie nog meer uitleg wensen, vraag het gerust.
Mvg
www.dancefeverlede.be
Eerst en vooral wil ik jullie laten weten dat ik hier totaal nieuw ben en dat joomla of over 't algemeen websites maken totaal nieuw is voor mij.
Het probleem is als volgt: ik heb al twee keer de installatie moeten herbeginnen omdat ik niet meer kon inloggen als super user en geregistreerde user op mijn nieuwe Joomla 2.5.17-site. Dit betreffen zowel de frontend als de backend.Ik krijg geen enkele foutmelding. Alleen het scherm herstelt zich en ik moet opnieuw login en ww ingeven.
Na wat opzoek werk op het i'net kwam ik het volgende tegen bij iemand die hetzelfde probleem had:
"Oorzaak bleek de plugin Login Failed Log 1.5.5 (juni 2011) (JM-Experts!).
Na uitschakelen hiervan via PHPMyAdmin kon op de drie probleemsites weer worden ingelogd, zowel in de frontend als backend."
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe aub of waar in mijn phpMyAdmin ik dat kan uitschaklen? Of heeft er hiervoor iemand een andere oplossing?
Ik hoor het graag!
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp. Indien jullie nog meer uitleg wensen, vraag het gerust.
Mvg
www.dancefeverlede.be
- kabarka
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:09
Hallo kabarka,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je dit fenomeen direct na een schone installatie hebt, dan is er iets anders aan de hand.
Dus als eerste een tegenvraag: gebeurt dit direct nadat je Joomla! 2.5.17 geïnstalleerd hebt? Installeer je je site op een server van een hoster of werk je lokaal?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je dit fenomeen direct na een schone installatie hebt, dan is er iets anders aan de hand.
Dus als eerste een tegenvraag: gebeurt dit direct nadat je Joomla! 2.5.17 geïnstalleerd hebt? Installeer je je site op een server van een hoster of werk je lokaal?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:18
Hoi Astrid,
Dit heb ik niet direct na de installatie. Ook niet direct na het installeren van een extensie ofzo. De site staat op een server.
Mvg,
Dit heb ik niet direct na de installatie. Ook niet direct na het installeren van een extensie ofzo. De site staat op een server.
Mvg,
- kabarka
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:19
Even een aanvulling op het bericht van Astrid.
de plugin Login Failed Log Is geen standaard plugin van Joomla. Dus vreemd dat deze plugin in je schone installatie zit.
de plugin Login Failed Log Is geen standaard plugin van Joomla. Dus vreemd dat deze plugin in je schone installatie zit.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:28
Ik weet niet of die plugin er in zit. Dat stukje tekst was ik tegengekomen toen ik opzoek was naar een oplossing voor mijn probleem. Die persoon had hetzelfde probleem als ik en dat was dan voor hem de oplossing.
Ik werk met een aangekocht theme van Bazooka en heb de full package installatie gedaan, daarna de update van 2.5.16 naar de 17
Ik werk met een aangekocht theme van Bazooka en heb de full package installatie gedaan, daarna de update van 2.5.16 naar de 17
- kabarka
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:44
Dan graag even de stappen die je hebt gezet hier neer zetten zodat we de oorzaak eventueel kunnen vinden.
Je geeft dit aan:
Wat doe je daarna?
Je geeft dit aan:
Dus nadat je Joomla! geïnstalleerd hebt kan je wel inloggen?Dit heb ik niet direct na de installatie.
Wat doe je daarna?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Probleem met inloggen
29 dec 2013 10:48
Dit betekent dat de plugin in de full package installatie zit en mee wordt geïnstalleerd.
Dit is dan ook geen probleem die in Joomla zit maar in de full package.
Dit is dan ook geen probleem die in Joomla zit maar in de full package.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Probleem met inloggen
29 dec 2013 11:03
Daarna kan ik inloggen ja. daarna de update van joomla zelf van 2.5.16 naar 2.5.17. Dan de update van K2 en Gantry
Dan installeer ik het taalpakket, en de JCE editor. Daarna pas ik gewoon de artikels aan op de site.
Op dit moment kan ik nog steeds inloggen. Ik heb wel een vermoeden als ik op de knop uitloggen klik, ik dit niet meer ga kunnen.
Dan installeer ik het taalpakket, en de JCE editor. Daarna pas ik gewoon de artikels aan op de site.
Op dit moment kan ik nog steeds inloggen. Ik heb wel een vermoeden als ik op de knop uitloggen klik, ik dit niet meer ga kunnen.
- kabarka
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met inloggen
29 dec 2013 11:36
Je kunt ook de plugin in de backend uitschakelen. Extensie beheer en dan plugins.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Probleem met inloggen
29 dec 2013 11:47
Blijkbaar moet de fout elders liggen. De plugin Login failed log staat er niet tussen
- kabarka
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met inloggen
29 dec 2013 12:02
Sorry, ik heb je eerste post niet goed gelezen. Ik dacht dat de plugin wel op je website was geïnstalleerd.
Als je nu eens probeert om een schone Joomla 2.5 te installeren. Dus niet de full package. Dit kan in een submap met een nieuwe database. Als het inloggen daar wel werkt, Dan zit de fout in de full package.
Hier kun je de schone Joomla installatie downloaden.
Als je nu eens probeert om een schone Joomla 2.5 te installeren. Dus niet de full package. Dit kan in een submap met een nieuwe database. Als het inloggen daar wel werkt, Dan zit de fout in de full package.
Hier kun je de schone Joomla installatie downloaden.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Probleem met inloggen
29 dec 2013 12:05
Het gedrag dat je in je oorspronkelijk vraag beschrijft gebeurt meestal wanneer je de authenticatie plugin uitgezet hebt. Dus als je van de plugins afblijft, dan kan het bijna niet dan je niet meer in kunt loggen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.773 seconden