Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost kan niet inloggen als admin
kan niet inloggen als admin
22 feb 2014 10:32 - 22 feb 2014 10:34
Hallo Otto, dit heb ik al gedaan met admin2 - secret. Ging dus niet. Omdat ik als admin en als special niet kan inloggen en een lid als author niet zit de fout dan nog in de zelfde hoek! Tevens zie in in phpmyadmin de nieuwe admin2 staan en ook de originele admin is dit juist.
- atc
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
22 feb 2014 10:47
Hoi Andre,
Het is een lastig inschatten wat er aan de hand is. Ik vermoed iets met rechten.
Weet je wat er gebeurd is waardoor dit is gekomen?
Ik zelf zet altijd met PHPmyAdmin een nieuw (bekend) wachtwoord in de database. Dat is in 99% van de gevallen de oplossing.
Een nieuw wachtwoord kun je hier omzetten.
Het is een lastig inschatten wat er aan de hand is. Ik vermoed iets met rechten.
Weet je wat er gebeurd is waardoor dit is gekomen?
Ik zelf zet altijd met PHPmyAdmin een nieuw (bekend) wachtwoord in de database. Dat is in 99% van de gevallen de oplossing.
Een nieuw wachtwoord kun je hier omzetten.
- Otto
- Bezoeker
22 feb 2014 10:56
Wat ik bedenken kan is dat ik een blank template ja_t3_blank en plugin plg_system_jat3 heb geïnstalleerd maar verder niet geactiveerd heb. Heb wel een akeeba backup van 19 feb.
- atc
- Bekend met Joomla!NL
- Otto
- Bezoeker
22 feb 2014 12:49
OK dat weet, maar heb ik nog nooit gedaan en ben bang dat dan de website die nu wel zichtbaar is verpest wordt.
- atc
- Bekend met Joomla!NL
22 feb 2014 15:00
GOED NIEUWS , het werkt weer. Tijdens de verschillende oplossingen die in in phpMyadmin deed bleek dat ik in een verkeerde (oude) database de aanpassingen had gedaan, vandaar geen resultaat. Na secret aanpassing in juiste database kon ik weer inloggen. Heb wachtwoord direct weer aangepast.
Ik wou iedereen bedanken voor het duwen naar de juiste oplossing. Ik heb hier weer van geleerd.
Goed weekend en zal dit topic sluiten.
Ik wou iedereen bedanken voor het duwen naar de juiste oplossing. Ik heb hier weer van geleerd.
Goed weekend en zal dit topic sluiten.
- atc
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden