Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
"Nice Social Bookmark"
"Nice Social Bookmark"
03 mrt 2012 21:03
Hoi Astrid,
Mijn menu ziet er precies zo uit. Maar in de php van nice social bookamrk staat dat de link (_blank) wordt geopend. Dus als ik nu op de link druk staat er www........../../...%3E geopend in een nieuw venster.
2 probleempjes.
1. moet ik waarschijnlijk toch in de php iets veranderen. bijv. _parent of????
2. WAT BETEKEND DIE %3E want als ik die verwijder in de adresbalk en op enterdruk, wordt er een nieuw venster geopend met inderdaad de juiste link. Maar dus niet het hoofd.
Peter
Mijn menu ziet er precies zo uit. Maar in de php van nice social bookamrk staat dat de link (_blank) wordt geopend. Dus als ik nu op de link druk staat er www........../../...%3E geopend in een nieuw venster.
2 probleempjes.
1. moet ik waarschijnlijk toch in de php iets veranderen. bijv. _parent of????
2. WAT BETEKEND DIE %3E want als ik die verwijder in de adresbalk en op enterdruk, wordt er een nieuw venster geopend met inderdaad de juiste link. Maar dus niet het hoofd.
Peter
- Peter1411
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
"Nice Social Bookmark"
04 mrt 2012 09:18
Dan vermoed ik dat dit niet gaat werken in die module. Als je je target in de php gaat veranderen, dan zal dat waarschijnlijk voor alle links gaan gelden en dat wil je ook niet.
Ik zou dan eens proberen om een aangepaste html module te maken en die op dezelfde positie te zetten als je social bookmark module. Daar zet je dat icoontje in en dat link je dan naar je verborgen menu-item.
Dan misschien even puzzelen met de css, maar lijkt me eenvoudiger dan in de code te gaan hacken.
Ik zou dan eens proberen om een aangepaste html module te maken en die op dezelfde positie te zetten als je social bookmark module. Daar zet je dat icoontje in en dat link je dan naar je verborgen menu-item.
Dan misschien even puzzelen met de css, maar lijkt me eenvoudiger dan in de code te gaan hacken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
"Nice Social Bookmark"
04 mrt 2012 16:37
Hallo astrid
In de php kan je naast de bekende icontjes ook vier eigen linken toevoegen incl icon.
In de php kan je per icon bepalen wat te doen. Staan nu allemal op _blank.
Kan dus mijn eigen icon in mijn eigen venster laten openen. Maar wat moet ik daar invullen?
Ik dacht zelf _parent..... Maar het probleem wat ik nu heb is dat hij achter de link %3E zet. Ik weet dat %20 bijv spatie is, maar wat betekend %3E. Heb ik misschien in de php iete teveel veranderd waardor dit nu is?
Gr peter
In de php kan je naast de bekende icontjes ook vier eigen linken toevoegen incl icon.
In de php kan je per icon bepalen wat te doen. Staan nu allemal op _blank.
Kan dus mijn eigen icon in mijn eigen venster laten openen. Maar wat moet ik daar invullen?
Ik dacht zelf _parent..... Maar het probleem wat ik nu heb is dat hij achter de link %3E zet. Ik weet dat %20 bijv spatie is, maar wat betekend %3E. Heb ik misschien in de php iete teveel veranderd waardor dit nu is?
Gr peter
- Peter1411
- Joomla!NL ontdekker
"Nice Social Bookmark"
17 mrt 2012 13:47
Hoi Peter,
www.w3schools.com/tags/ref_urlencode.asp
Dit betekend het teken ">"Ik weet dat %20 bijv spatie is, maar wat betekend %3E.
www.w3schools.com/tags/ref_urlencode.asp
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
"Nice Social Bookmark"
17 mrt 2012 21:22
Waar moet ik dat aanpassen in de php??? bestand
iemand een idee
gr Peter
iemand een idee
gr Peter
- Peter1411
- Joomla!NL ontdekker
"Nice Social Bookmark"
19 mrt 2012 13:55
Vermoed dat er een syntax fout zit in je php bestand en dat je iets niet goed hebt aangepast. Dus waarschijnlijk (met dan aan Julian) een spatie en een > teveel laten staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.714 seconden