Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Op zoek naar slider...
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 01:38
Hallo mensen van dit forum. Voor mijn website ben ik op zoek naar een verticale slider, precies zoals deze gebruikt zijn in dit forum bij de opties regels en help. Weet iemand hoe deze extensie heet. Thanks!!
Marc
Marc
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
- MvD010
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 09:43
Ik heb inmiddels SP Accordion gevonden, die ongeveer hetzelfde doet. Zou toch nog graag horen welke module hier is gebruikt en vooral hoe hij geïntegreerd is in het Kunena Forum. Ik krijg hem namelijk alleen bovenaan, maar bijvoorbeeld niet in de tab "regels". Wie helpt me hiermee?
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
- Ratar
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 10:09
Hoi Ratar,
Ik heb even gekeken en dit zou hem wel eens kunnen zijn en anders komt die nog meer in de buurt. Ik ga even kijken of deze wat makkelijker te integreren is in de forum module!
Thanks voor je antwoord!
Gr Marc
Ik heb even gekeken en dit zou hem wel eens kunnen zijn en anders komt die nog meer in de buurt. Ik ga even kijken of deze wat makkelijker te integreren is in de forum module!
Thanks voor je antwoord!
Gr Marc
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 10:58
Ben druk bezig met "slider". Ik krijg alleen niet de keur van de titel en achtergrond veranderd. Iemand meer ervaring hiermee?
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 11:20
Hallo,
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 11:30 - 29 apr 2012 11:34
Hoi Jelle,
Bedankt voor de tip. Echter gebruik ik Chrome en IE9 en wil eigenlijk niet een derde browser installeren. Ik doe precies wat er staat in de handleiding, alleen werkt het bij mij niet. Volgens mij moet er staan
(slide=slide titel|Green) dan moet de titel groen zijn als het goed is!
Nog anderen die met deze Plugin werken?
Gr Marc.
Bedankt voor de tip. Echter gebruik ik Chrome en IE9 en wil eigenlijk niet een derde browser installeren. Ik doe precies wat er staat in de handleiding, alleen werkt het bij mij niet. Volgens mij moet er staan
(slide=slide titel|Green) dan moet de titel groen zijn als het goed is!
Nog anderen die met deze Plugin werken?
Gr Marc.
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 11:41 - 29 apr 2012 11:48
Oké,
Je kan Firefox zo ernaast installeren zonder problemen.
Echt die tip is goud waard met Firebug.
Heb je de cache van je browser ook even geleegd na de verandering?
Anders even wachten of er forumleden zijn die de plugin ook gebruiken.
Je kan Firefox zo ernaast installeren zonder problemen.
Echt die tip is goud waard met Firebug.
Heb je de cache van je browser ook even geleegd na de verandering?
Anders even wachten of er forumleden zijn die de plugin ook gebruiken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 11:59
Aanvulling op Jelle:
Of gebruik F12 in Internet Explorer
Of gebruik F12 in Internet Explorer
- Otto
- Bezoeker
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 12:52
Ik wil juist geen codes veranderen. Slider heeft volgens de handleiding op
old.nonumber.nl/index.php?option=com_con...le&id=467#blue-slide
eenvoudige handelingen alleen werken ze niet! Of ik doe iets verkeerd maar weet nu nar een paar uur niet meer wat :)
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 12:59 - 29 apr 2012 13:04Dan zou het probleem bovenstaande kunnen zijn.Mootools Compatibility
Slider uses the Joomla core mootools script. Some templates and extensions use there own javascript library which can cause conflicts with the core mootools script.
There is an option in the Slider plugin to not load the core mootools script, which might help resolving these conflicts.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Op zoek naar slider...
29 apr 2012 13:07 - 29 apr 2012 13:10
Aanvulling:
Jou code zoals je hem in het bovenstaande bericht #7
Moet dat niet met { } zijn?
Jou code zoals je hem in het bovenstaande bericht #7
Code:
(slide=slide titel|Green)
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.825 seconden